Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er snart 29, men har alltid sett ung ut for alderen sier folk. Men nå de siste par årene synes jeg at jeg ser mer voksen ut enn tidligere, har liksom mistet det ungpike-preget, og jeg synes det er uvant å se meg selv på bilder.. det er liksom ikke "meg"! Tidlig 30-års krise på gang her eller..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Alt dumt en skal tenke på Er jo ikke sånn at jeg ser gammel ut heller, har glatt fin hud uten linjer..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Du er ikke noen ungpike lenger. Du er voksen. Da er det bra at det vises på deg også.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Ja jeg er jo det, voksen.. men vil gjerne se ung ut likevel:) Men jeg er jo ikke 20 lenger, må vel bare finne meg i at utseendet forandrer seg gradvis.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror det å få barn gjør noe med utseendet til oss damer også, jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 hvem vil vel ikke se unge ut? meeeen før eller siden må vi jo bare innse at vi ser ut som det vi er...nemlig ungdommelige hehe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Jeg vil ikke se ung ut. Unge mennesker har som regel lite erfaring og dårlig dømmekraft. Jeg er glad for å være voksen og vil helst ikke fremstå som mindre reflektert eller erfaren enn jeg faktisk er.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det tar på utseendet å få barn.. ser jo en smule sliten ut etter lang tid med nattevåk feks:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Jeg får bare masse kviser pga hormoner i ubalanse etter fødsler (og flere år etterpå) jeg. Så da ser jeg ung og dum ut. Og jeg liker det ikke. Er 29 og mener det burde synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå