Gå til innhold

Utdanning til helvete... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låner madammen sin konto og spør et spørsmål til de allvitende damene/mennene her inne.

Har ikke kommet inn på Ingeniørforkurset(HiB), får heller ikke tak i Bergen Tekniske Fagskole.

NAV, Opptakskontoret og Samorndet opptak er ikke interresert i å hjelpe heller. Så føler meg litt fortapt om hvem jeg kan kontakte som sitter med den informasjonen jeg trenger.

Fagene jeg trenger dette året er Fysikk 1, Matte R1 & R2.

Står for alle skrive feilene :P

Takk for alle svar!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du ikke får noe svar her, men jeg dytter litt for deg, jeg:)

Kjekt med menn her inne - med litt nye in-put, kanskje? :)

Skrevet

Voksenopplæringen kan kanskje hjelpe deg.. Vet det var en som tok fysikk på kveldstid i alle fall.. Sjekk ut på den nærmeste videregående skolen din =)

Skrevet

Du vil ta vgs. matematikk R1/R2 og fysikk 1 i år så du kan komme inn på universitetsstudie neste år? Eller har jeg misforsått?

Hvis det er tilfelle kan du kanskje ta fagene på en vanlig vidregående skole eller som privatist? Eller på en privat videregående skole om dere har råd til det.

Skrevet

Skjønner ikke egentlig hva du spør om??!!!

men hverken NAV eller samordnet opptak har noe ansvar for vuderegående utdanning her i landet. For å finne ut hvilke fag du mangler, kontakter du en videregående skole. De kan hjelpe deg videre for evt opptak til ordinas videregående utdanning eller kveldsundervisning.

Og du kommer selvfølgelig ikke inn på Ingeniørforkurs eller fagskolen uten å ha de fagene du trenger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...