Gå til innhold

Hva synes dere om damer som har barn med 3 menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja så har de barn med tre men da...........tenker lite over det.

 

Ville karnsje reagert litt om de hadde 3 tette som var med forskjellige fedre. sånn 9 mnd til 1,5 år i mellom barna. Men i det store og hele er deres liv, så lenge de tar seg av barna sine så får de ha hvem de sjølv vil som far til barna. Gidder ikke kaste bort energi på å mene det ene eller andre om det. Selv har jeg to barn med en mann og er alenemor så ser ikke bort fra at jeg en gang i framtiden muligens får barn med en annen mann også.

Blir ikke snakk om med 3 for meg da for jeg max kan ha et barn til da jeg har to ks bak meg og legen ikke vil at man skal ha mer en 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å synes noe spesielt kun basert på antall fedre til barna. Det kan være så mange grunner til det, men det må være vanskelig å planlegge når så mange mennesker er involvert.

Jeg kjenner ei som har fått barna i tre bolker, en da hun var veldig ung, to da hun var ca 30 og to da hun var ca 40. Tenker ikke noe negativt om henne av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje at de har vært litt uheldige med valg av menn, men at de er heldige som har tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...