Gå til innhold

Hva er det aller meste du har veid som ikke-gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra første ukene etter fødsel, så ca 80 kg. Er 173 cm. Minste, i voksen alder, er 62 kg.

Skrevet

61 kilo. Er det nå, og har aldri vært tjukkere.

Jeg har diagnosen overspising. Crap!

Skrevet

Oppunder 80 kg. Er 170 lang og prøver febrilsk å gå ned i vekt. Har klart 10 kg til nå.

Skrevet

74kg. Studerte og småspiste i hver eneste pause jeg hadde. Rundstykker og smør, sjokolade, kakao, you name it.

Da jeg begynte i jobb, gikk jeg ned 8kg i løpet av 2,5mnd. Det var ikke "med vilje", men antar det hadde en sammenheng med at all småspisingen forsvant. Det er 1år siden nå, og borte er de enda:)

Skrevet

runda 77 i vinter, og er 169 høy...men da jeg gikk på vekta i stad viste den 72, så da er jeg på vei ned, en 10 kg til så skal jeg være veldig fornøyd (og har da mye flere klesplagg jeg kan velge mellom!! hurra!)

Skrevet

90 (regner ikke med tiden rett etter fødsel)

Skrevet

64-65 kg har jeg veid på det meste. Og jeg er omtrent 160 cm. Da trente jeg ikke, og pakket innpå med sjokolade og annet snop.

Nå er jeg gravid, er straks halvveis isvangerskapet og veier 58 kg.

Skrevet

75, og det meste som gravid 72:) Har endret en del på kostholdet siden den gangen ja!!

Skrevet

Jeg veier over 70 kilo nå og har seriøst panikk. Lagt på meg 7 kilo etter at jeg mistet i desember. Sliter med trøstespising og tiltaksløshet når det gjelder trening.

Skrevet

Jeg tror jeg var i nærheten av 80 kg. Det er mye altså. Nå er jeg 68 og veltrent. Er 174/5 høy.

Skrevet

83 kilo, 170 cm. Nå er jeg 75, og vil ned 6 kilo.

Skrevet

dagen etter fødsel 72 kg. gikk tilbake til 65 etter noen uker. er 173 cm høy

Skrevet

75 kg.. er 176 høy, men det er mye for min kropp uansett. Raste opp i vekt etter jeg sluttet å amme, hadde lagt meg til uvaner da vekta lå på 68 kg uansett hva jeg spiste mens jeg ammet..

Skrevet

Ja, jeg er 163 cm.

Er 57 kg nå, men har noen kg igjen.

Skrevet

81 kilo....!

Er 174 cm høy og mach-vekten er 65 kilo.

Veide 58 kg da jeg ble sammen med mannen min, og nå 13 år senere er han sammen med en dundre som veier over 20 kilo mer, det føles IKKE bra :(

Skrevet

Tror at laveste og høyeste vekt etter jeg ble voksen (og ikke gravid) er 49kg og 56kg. Jeg er 166 cm, er ganske aktiv og spiser stort set det jeg vil (for det meste sundt, men for mye is, godteri og sjokolade i tillegg), så det er nok bare hell genetisk sett ;-)

Skrevet

81 kg-160 høy ca 62-65 kg er min matchvekt. Deilig å veie under 60 kg også, men da blir puppene helt borte...

Vekta gikk fint ned i starten etter graviditeten men så hoppet den opp igjen gitt =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...