Gå til innhold

PHUH!!!! 35 uker og Dyreparken med en 3-åring er ikke bare bare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er ganske sliiiiiten nå ja:) Men likevel veldig koselig da da! Har 9 stk feriegjester med stort og smått på besøk og i dag tok vi turen til Dyreparken. Var der fra kl 11-18 og min kjære sønn på 3 år har vært superflink å gå masse selv i dag.

Nå har vi handla inn Kaptein Sabeltann-utstyr og småen er veldig fornøyd og mor selv er ganske stolt over å ha takla småen mer eller mindre alene i heeele dag til tross for diger mage:)

Nå skal jeg ikke ha flere slike parkdager før fødsel i alle fall for nå er beina riiiimelig hovne og jeg er trøtt og sliten, men likevel fornøyd med dagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg er mest imponert over, 9 stk feriegjester eller en hel dag i dyreparken. Uansett, bra jobba!! Er jo like lang, og nå synes jeg det meste begynner å bli rimelig tungt. Føler meg tilogmed sliten etter en dag med bare avslapning.. Kjenner jeg gruer meg litt til å ha besøk av en familie på tre fra tors til søn, men heldigvis er det 5 uker å hvile seg på til termindato;)

Skrevet

Så bra jobba, høres ut som en drømmedag for småen ihvertfall, om enn ikke for deg m den store magen;)

Jeg er bare 32 uker på vei, men kjenner godt at ting begynner å bli tyngre nå, med stor mage og ryggvondt og det som ellers hører med. Er jo fortsatt hjemme med lillejenta mi, og må si at dagene begynner å føles lange nå, ganske sliten på slutten av dagen.. Ser fram til barnehagestart om en liten uke nå ja:D

Men hvordan går d m deg sånn ellers da? Ikke noe mer nebbing el annet tull? =)

Skrevet

Jeg hadde samme tur tidligere i sommer... Først var vi to turer i Fårup sommerland i Danmark, og så var det Dyreparken på vei hjem... Jeg var heldigvis ikke alene med tullemor, men all tråkkingen tok godt knekken på både rygg og bekken, ja! Er under 6 uker til termin nå, så merker det godt ja! :)

Stor klapp på skulderen til deg Maddemor! Snart kan vi gå uten å vralte, og guri som jeg gleder meg!!! :)

Fortsatt god sommer!

Skrevet

Du er jo gal !!!!!!!!!!!!! :-DDDDDD

I juli, liksom... Værste tiden i det hele tatt, og der tuster du deg inn i parken m mage og småtten..... FLINK; jaaaa !!!!!

Vi bor like ved, og velger oss bort fra juli. Det er sykt mye folk der da.

Men utrolig deili å gå tur der resten av året!!!! Gleder meg til ny baby

og trilletur i dyreparken samme m storesøster.... og jeg kan løpe etter storesøster og leke ............................

Skrevet

Jeg var der selv på lørdag med mann, 8 åring og 3 åring. Vi gikk fra 10-18 vi og. Var ganske sliten, og satt hver sjanse jeg fikk! Jeg er i uke 31 og har hatt bekkenløsning siden uke 14. Var smertefullt og slitsomt, men hva gjør vi ikke for våre små troll!

Skrevet

Joda, takk jeg har full bekkenløsning og har vært fullt sykemeldt siden medio mai pga dette så kroppen verker i alle kanter nå, men dagen var jo fin for det:)

9 stk feriegjester i hus i en uke til ende har vi også og pappan i huset jobber laaaaaaange dager (helger også) og vi er inne i 3. uka med ferie fra barnehagen så det kjennes i aller høyeste grad.

Men samtidig er dette siste ukene hvor det bare er lillegutt hos oss og ikke enda en å dele oppmerksomheten med og jeg har lyst å gjøre litt ekstra for han akkurat nå.

Nr2; hvor bor du da? Arendal her:)

Vi pleier også å unngå juli, men det er liksom ikke bare enkelt nå som alle er her i juli og gjerne vil ha oss med......

Lykkelig og glad; ingen nebbing lengre, men er nede i hver 14. dag på kontroll på sykehuset nå. Småen i magen er ikke så liten akkurat; +14% over gj,snittet! GULP!

Har mye, kraftige og til tider regelmessige kynnere så har fått streng beskjed om full ro! - er vel ikke helt flink å følge de rådene med alt dette feriebesøket osv:)

Skrevet

Kjenner meg igjen! Vi har også en på 3 og har nettopp vært 2 dager i dyreparken. Bor i Oslo og kjørte ned søndag. Bodde på hotell rett ved dyreparken. Jeg var på mandagen 37+4. Vi var i parken fra 10-19 to dager på rad. Onsdag retur til Oslo. Jeg var sliten!!! Men det gikk nesten bedre enn forventet. Trodde kanskje jeg måtte dra tilbake til hotellet i løpet av dagen, men klarte ikke å gå fra lillegutt og alle hans gledesreaksjoner over ting i parken. Pappaen gjorde heldigvis det meste av løfting, bæring og løping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...