Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Kjenner jeg er ganske sliiiiiten nå ja:) Men likevel veldig koselig da da! Har 9 stk feriegjester med stort og smått på besøk og i dag tok vi turen til Dyreparken. Var der fra kl 11-18 og min kjære sønn på 3 år har vært superflink å gå masse selv i dag. Nå har vi handla inn Kaptein Sabeltann-utstyr og småen er veldig fornøyd og mor selv er ganske stolt over å ha takla småen mer eller mindre alene i heeele dag til tross for diger mage:) Nå skal jeg ikke ha flere slike parkdager før fødsel i alle fall for nå er beina riiiimelig hovne og jeg er trøtt og sliten, men likevel fornøyd med dagen:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Vet ikke hva jeg er mest imponert over, 9 stk feriegjester eller en hel dag i dyreparken. Uansett, bra jobba!! Er jo like lang, og nå synes jeg det meste begynner å bli rimelig tungt. Føler meg tilogmed sliten etter en dag med bare avslapning.. Kjenner jeg gruer meg litt til å ha besøk av en familie på tre fra tors til søn, men heldigvis er det 5 uker å hvile seg på til termindato;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Så bra jobba, høres ut som en drømmedag for småen ihvertfall, om enn ikke for deg m den store magen;) Jeg er bare 32 uker på vei, men kjenner godt at ting begynner å bli tyngre nå, med stor mage og ryggvondt og det som ellers hører med. Er jo fortsatt hjemme med lillejenta mi, og må si at dagene begynner å føles lange nå, ganske sliten på slutten av dagen.. Ser fram til barnehagestart om en liten uke nå ja:D Men hvordan går d m deg sånn ellers da? Ikke noe mer nebbing el annet tull? =)
kmne+ida+sara Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde samme tur tidligere i sommer... Først var vi to turer i Fårup sommerland i Danmark, og så var det Dyreparken på vei hjem... Jeg var heldigvis ikke alene med tullemor, men all tråkkingen tok godt knekken på både rygg og bekken, ja! Er under 6 uker til termin nå, så merker det godt ja! Stor klapp på skulderen til deg Maddemor! Snart kan vi gå uten å vralte, og guri som jeg gleder meg!!! Fortsatt god sommer!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Du er jo gal !!!!!!!!!!!!! :-DDDDDD I juli, liksom... Værste tiden i det hele tatt, og der tuster du deg inn i parken m mage og småtten..... FLINK; jaaaa !!!!! Vi bor like ved, og velger oss bort fra juli. Det er sykt mye folk der da. Men utrolig deili å gå tur der resten av året!!!! Gleder meg til ny baby og trilletur i dyreparken samme m storesøster.... og jeg kan løpe etter storesøster og leke ............................
2 boys & now pink Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg var der selv på lørdag med mann, 8 åring og 3 åring. Vi gikk fra 10-18 vi og. Var ganske sliten, og satt hver sjanse jeg fikk! Jeg er i uke 31 og har hatt bekkenløsning siden uke 14. Var smertefullt og slitsomt, men hva gjør vi ikke for våre små troll!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 Joda, takk jeg har full bekkenløsning og har vært fullt sykemeldt siden medio mai pga dette så kroppen verker i alle kanter nå, men dagen var jo fin for det:) 9 stk feriegjester i hus i en uke til ende har vi også og pappan i huset jobber laaaaaaange dager (helger også) og vi er inne i 3. uka med ferie fra barnehagen så det kjennes i aller høyeste grad. Men samtidig er dette siste ukene hvor det bare er lillegutt hos oss og ikke enda en å dele oppmerksomheten med og jeg har lyst å gjøre litt ekstra for han akkurat nå. Nr2; hvor bor du da? Arendal her:) Vi pleier også å unngå juli, men det er liksom ikke bare enkelt nå som alle er her i juli og gjerne vil ha oss med...... Lykkelig og glad; ingen nebbing lengre, men er nede i hver 14. dag på kontroll på sykehuset nå. Småen i magen er ikke så liten akkurat; +14% over gj,snittet! GULP! Har mye, kraftige og til tider regelmessige kynnere så har fått streng beskjed om full ro! - er vel ikke helt flink å følge de rådene med alt dette feriebesøket osv:)
Lille_bie Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Kjenner meg igjen! Vi har også en på 3 og har nettopp vært 2 dager i dyreparken. Bor i Oslo og kjørte ned søndag. Bodde på hotell rett ved dyreparken. Jeg var på mandagen 37+4. Vi var i parken fra 10-19 to dager på rad. Onsdag retur til Oslo. Jeg var sliten!!! Men det gikk nesten bedre enn forventet. Trodde kanskje jeg måtte dra tilbake til hotellet i løpet av dagen, men klarte ikke å gå fra lillegutt og alle hans gledesreaksjoner over ting i parken. Pappaen gjorde heldigvis det meste av løfting, bæring og løping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå