Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Joda, enda et facebook innlegg... Forundrer meg litt over meldinger folk sender over wallen.. 2 søstre for eksempel som hele tiden skal uttrykke sin kjærlighet til hverandre, bestiser var det visst de kalte hverandre. "Savner deg søss, bestisen min" "Takk for i dag, det var kjekt på shopping" "Skal vi finne på noe idag" osv osv, de bor i samme by og sender meldinger over wallen flere ganger i uka, de er 25-28 begge to og er gifte. Vil ikke folk ha privatliv? Eller når folk gir gaver, er det virkelig vanlig å etter et par dager skrive på wallen: "har du fått gaven jeg sendte?" eller "likte jentene dine gaven jeg sendte?" er det for å skryte til hele verden at de kjøper gaver? regner de ikke med folk ringer å takker?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Joda, SMS er fint når en ønsker å sende en privat melding. Men det mange gjør, bevisst og ubevisst, er å flashe sitt innholdsrike liv og gode relasjoner til facebook-vennene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå