Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Oiii... Enn å bo slik da?! Ser jo nesten ikke gulvet.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Ikke er det bare rot, men så skittent også. Synes det er bra barna ble tatt ut derifra! HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Takk!! Hadde helt glemt det av jeg! Byttet akkurat kanal *glede meg*
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Takk for at de sender dette i alle fall, det får meg til å puste lettere når jeg ser ned på gårsdagens sokker som ligger ved sengen min. Shit!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Hehe, ja det får oss andre til å føle oss bedre selv om vi har en kopp eller to stående på benken! HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Ja, ikke sant;) Men seriøst, pikerommet mitt da jeg var 16 så bedre ut enn det der. Og jeg var handlegal, likegyldig til mitt eget rot og ryddet såvidt en gang i året. Likevel var rommet mitt så ekstremt mye bedre enn hvordan de folkene har det! Jeg kunne leve på mitt rom, det var rent selvom det var rotete. Jeg er i sjokk!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det er store kontraster her i verden. Noen freaker ut bare det er noen brødsmuler på kjøkkenbenken og at det står en plastpose med klær i gangen. Mens andre gjerne lever i muselort og møllspist sengetøy.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Hva heter dette programmet på engelsk/amerikansk? Så kan jeg søke det opp på youtube. Ikke for det, har etter hvert sett endel "krisehjem" på TV som er fylt fra gulv til tak med diverse kasser med lugubert innhold, og en fullstendig kriserammet hygiene.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3EN8c2Up3bw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå