Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Babyen har vert veldig aktiv hele tiden og sparker så det river mange ganger I natt var har også veldig aktiv men så pluttselig gjorde han en bevegelse som gjorde noe så fryktelig vondt! Måtte bite tennene sammen, og det verket i hele bekkenet og under ribbeina etterpå. Så ble det helt stille... og han har ikke vert særlig aktiv siden. Kjenner kanskje foten hans av og til, men da er det ikke noen sprell eller spenning, den bare er der liksom. Slik har det vert hele dag. Burde jeg være bekymret? Noen som har opplevd det samme? er i uke 35
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Er du bekymret så synes jeg du skal kontakte legevakten. Det er sikkert ingenting, men better safe than sorry!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Når det gjelder slike viktige spørsmål så skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke ringer føden og spør.. Ja du burde være bekyrmet, eller nei det trenger du sikkert ikke være. Umulig å svare på faktisk. For det kan være helt normalt, men det trenger ikke være det.. Selv om noen har opplevd det samme. Ring føden om du er bekymret. De er der for deg og barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Kontakt føden, du er såpass langt på vei at de nok vil ha deg inn der og ikke på legevakten først.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Ring føden og be om å få komme en tur til sjekk. Helt sikkert ingenting å bekymre seg for. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Ja dere har rett, men vil ikke mase uten grunn. Ringer føden takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå