Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor har jeg i dag fått 65 000 kr på konto? Jeg vet ikke selv. Er de feil satt inn eller er det mine penger?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 *dytter* Det står kun "overførsel" på nettbanken foreløpig. Pengene har stått der i minst 6 timer. Har jeg vunnet i lotto? Er det forsikrings penger/erstatning? Etterbetaling av al overtid som jeg jobbet i fjord? Er så spent, så spent.! Kommer ikke til å få sove i natt jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Hei, jeg ser ikke.. hehe men jobber i bank.. =) Ikke begynn å "bruke" penga før du har sjekka hvor de kom fra.. hehe kan jo hende dette er en feil som er blitt gjort.. Du får ringe banken når du står opp og få en oppklaring.. Mest sannsynlig er det sine penger alltså.. ikke så ofte slike feil skjer..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Vet at det kanskje ikke er mine penger,derfor lar jeg dem stå i ro, til jeg har funnet ut hvor de kommer fra. Men frister veldig, å begynne å dele de opp på div kontoer jeg har (bsu,sparing osv). Gleder meg til i måren. Håper det er positivt å våkne i måren (hvis jeg får sove).... Blir en smule skuffet, hvis pengene er forsvunnet når jeg våkner. Men,men...var jo kjekkt å se de på konto og..hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå