Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg fikk mensen for noen dager siden men den stoppet opp etter 2 dager, synes det er veldig rart.. for jeg har jo vanligvis mensen på 8 dager.. Blødde normalt + litt klumper.. Ikke noe mensmerter osv.. Lurer på om det kan bety jeg er gravid?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Aner ikke....få deg en legetime! Det kan bety: 1) graviditet 2) SA - men at alt ikke er kommet ut 3) en kort mens
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 det som er det pussige, du KAN være gravid, men du kan også IKKE være det. Lettest å finne ut ved å ta en graviditetstest, kan være mange andre grunner til at mensen er uregelmessig.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Det er nok en hormonforstyrrelse. Listen er laaang på hva som kan være årsaken til en hormonforstyrrelse.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 I januar og februar hadde jeg to to-dagers menser, samt skikkelig halsbrann. Har også vanligvis 8-dagers mens, så begynte å mistenke at det var noe på gang. Aner ikke hvorvidt det var innbilt eller om jeg mistet, men i mars forsvant iallefall frøken rød, og da satt en liten spire fast! Konklusjon? Hm... si det? Kanskje gravid - eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 En gang må være den første .... Jeg har en regelmessig syklus, men har hendt at den har vært litt rar.... kanskje 1 syklus i året. Stress kan påvirke For lite søvn kan påvirke Slanking kan påvirke Overvekt kan påvirke Altså det er mange grunner......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå