Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hvilken er "best"? Vil gjerne ha en som pumper begge bryst. Og det gjør vel ikke avent sin?
lille sprelle Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 tror nok begge merker har en som pumper begge bryst. Jeg prøvde begge merker på sykehuset (var der en god stund). Synes de funket like greit begge to. (prøvde ikke dobbeltpumpe og brukte kun enkeltpumpe hjemme i noen mnd)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 Joda, skjønner at de pumper begge bryst.. =P Men samtidig? Ser ikke ut som den avent sin kan det... Men har bare sett bilder på nett.
simbax Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har hatt Medela swing, og er superfornøyd! Pumper ett bryst av gangen, men det går rimelig raskt :-). -Angrer veldig på at jeg ikke skaffet meg en slik til 1.barnet. -Min er nå til salgs, om du er interessert;-)?? Kan tenke meg at jeg har brukt den en 10-15 ganger, men har vært skikkelig fornøyd som sagt!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Medela Swing er aldeles super, og jeg vet at Medela har en dobbeltpumpe som skal være god også, denne tror jeg; http://www.medelabreastfeedingus.com/products/breast-pumps/223/symphony-breastpump
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2010 Så bra. Har avent sin manuelle nå, og synes den er grusom =P Hvor bor du da? Kunne liksom tenkt meg en ny pumpe i morgen, så jeg får pumpa opp produksjonen min før mannen i huset begynner på jobb igjen.. Foressten, noen som vet hvor ofte og hvor mange dager man må holde på for å få opp produksjonen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå