Gå til innhold

Overlykkelig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt på graviditetstest allerede etter 3+4. dette er første prøveforsøk. Er nå 4+6. Føler meg for heldig og er så redd for at noe skal gå galt. Har hatt en SA før for mange år siden. Noen som

vet om man kan forebygge det på noen måter? Utenom å slutte med røyk, alkohol og for mye kaffe? Den uken som har gått siden da har vært så lang og full av tanker og gleder. Har lyst å løpe rundt og fortelle det til alle og kjøpe masser av saker, men klarer å moderere meg. Har termin 2 april 2011. Gleder meg!!!!! Gratulerer til alle dere også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå masse:) har selv hatt SA og vet ikke hvordan man kan forebygge dette utenom det du skrev. Man må vel egentlig bare lytte til kroppen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til deg :)

Har termin 2.april jeg også...Har selv mistet ei jente i uke 20 tidligere i år og håper den lille er frisk nok til å være der inne i 8 mnd til :)

 

En SA skjer som regel fordi den lille ikke er frisk nok til å leve, det er kroppens egen måte å rydde opp. (høres fælt ut men samtidig er det jo en fin ting også). Jeg skulle veldlig gjerne ønske at kroppen min hadde ordnet opp selv i form av SA i stedet for at jeg måtte føde et lite barn og gravlegge henne etterpå.. Krysser fingrene for deg og håper vi kan slå følge helt til mål :-)

 

Det eneste vi kan gjøre er å tenke positive tanker og holde oss friske og raske, folsyre kan man jo ta litt høyere dose av f.eks...vet at anbefalt dose i Danmark og Sverige er det dobbelte av det de anbefaler her i landet..Selv så har jeg blitt satt på Folsyre som er 10 x anbefalt dose av min lege som er spesialist ved kvinne/barn senteret på St.olavs. (dette er pga min forhistorie og ikke noe alle skal gjøre).

 

Tvi, tvi :) Håper du greier å senke skuldrene dine litt etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann takk for gode svar. Jeg er helt enig i det du skriver. Skjer det så er det en mening med det. Håper vi slår følge helt til mål!!! Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...