Gå til innhold

Samboeren smatter og spiser med åpen munn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antakelig har han alltid gjort det, men jeg har klart å overse det. Men nå går det meg totalt på nervene! Jeg har prøvd å hinte ved å feks spørre når v kan forvente at barna spiser med lukket munn, men det gikk ikke inn. Nå har jeg begynt å smatte høyt selv, men det tar tid før han merker det. Da forstår han at han spiser sånn og bedrer seg for stunden. Men ved neste måltid smatter han like mye igjen.Det er så ekkelt og kvalmt, og jeg vil overhodet ikke spise med andre sammn med han før han slutter. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man legger ikke merke til det i starten, men når man gjør det er det uutholdelig. hehe Jeg synes det er morsomt jeg. Du venner deg til det og glemmer at han gjør det igjen. I mellomtiden kan dere irritere hverandre. :D

Skrevet

Hehe, huff det vet jeg åssen er. Men gikk meg så på nervene at jeg hylte det til slutt ut. Og siden har det vært stopp :) vært å prøve.

Skrevet

Si fra da vel. Han kan jo ikke holde på slik.

Skrevet

æsj, det gjør typen til ei venninne også. Prater med mat i kjeften og tygger med munn oppe..ser alt maten vælve rundt inni der. Ugh , hehe :o)

Det rare er at jeg har aldri lagt merke til at ho spiser på samma måte som han, men så det sist vi var sammen.. tror han har smitta ho jeg :P

Skrevet

Det eneste som kan hjelpe, er at du protesterer tydelig - ikke smatt selv, det er ikke tydelig nok. Si i fra, hvis han glemmer seg, kan dere avtale deres eget lille tegn. Hvis han nekter, kan han spise av et trau på gulvet.

Skrevet

Mannen min er lik, altså han spiser pent, men smatter. Jeg har sagt tydelig i fra, og gjør det hver bidige gang det irriterer meg, å det har jeg gjordt de siste 7 årene... Har det hjelpt,,, nei........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...