Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Har funnet frem og blåst støv av rockeringen min, og lurer på noe... Da jeg kjøpte den for litt over 2 år siden fulgte jeg instruksjonene til punkt og prikke. Ikke mer enn 1-3 minutter første uken, så 5 min andre uken osv. Fikk noen saftige og enorme blåmerker av den og det gjorde så vondt å rocke i starten av tårene nesten spratt. Det gav dog resultater, gikk vel inn en 7-8 cm i livet uten å gå noe videre ned i vekt. Så har jeg brukt den litt her og der etter vesla sin fødsel for vel 11 mnd siden. Ikke vært noe videre flink egentlig. Sist jeg brukte den var for 4-5 mnd siden og da veide jeg 5 kg mer enn nå og brukte den ikke hver dag og stort sett kun i 10-15 min hver gang en 2-4 ganger i uken i 3-4 uker. Da fikk jeg ikke vondt, ingen blåmerker og rocket derfor i vei så lenge jeg gadd. Nå prøvde jeg den igjen for 4 dager siden og rocket i vei i stort tempo i vel 10 minutter. Synes det var litt ømt mot slutten, men tenkte ikke mer på det. Ikke har jeg fått noen blåmerker heller, men dagen etter og i går og i dag... det gjør helt sinnsvakt vondt å rocke. Holder ut i maks 1 minutt før jeg legger den fra meg. Er som om noen slår meg med en kjevle på et blåmerke :-/ Bør jeg da vente noen dager og så begynne med rolig opptrapping, eller bør jeg bite tennene sammen og forsøke 10 minutter hver dag slik den opprinnelig planen min var? Og hvorfor er det vondt nå og ikke for 4-5 mnd siden? Kan de ekstra cm med sideflesk jeg hadde da ha gjort noen forskjell? Og at det gjør vondt..det er vel er tegn på at den virker?
Gjest Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Det gjorde kjempe vondt første gangen jeg tok frem rockeringen nå sist. Tok ett par dager pause, og da var det helt greit å rocke igjen. Men så har jeg litt støtputer rundt der da.. :-) Men som sagt var det bare vondt første gangen hos meg.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 Godt å høre :-) Har fortsatt ganske mye fartsdumper igjen rundt magen, er bare så vidt det er bikket innunder det som kalles normalvektig nå i følge BMI og det meste sitter på mage og lår... Prøvde meg på en runde nå i sted og da var det faktisk litt bedre. Mer sånn 5-6 på en skala på opp til 10 der det var en 10'er i går, hehe...
Gjest Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 he-he, ja det går fort over. Begynte så bra før ferien jeg da, men så blir jeg sykt lat i ferier desverre. Men skal begynne igjen til uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå