Gå til innhold

Hvilken vogn har dere/ skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg idag for å kjøpe emmaljunga city cross. Grunnen er at den er utrolig lett å kjøre, er en firehjuling men er som en trehjuling føler jeg. Er kjempe fornøyd :=)

Skrevet

Vi har Phil & Teds sport, søskenvogn. Den er super og "vokser" med minstemann, samtidig som storebror/-søster også har sitt eget sete.

Når minsten skal ligge i vogna, legger man ned den ene delen og setter inn en softbag, mens storesøster/- bror sitter i et sete framforbi, og når tiden er moden for å sitte oppreist, stokker man bare litt om på setene, og vips har man sitteplass for to.

Forøvrig sitter de etter hverandre, i stedet for ved siden av, sånn at vogna ikke er bredere enn en vanlig vogn.

Skrevet

Har fått tak i en Mutzy. Er kjempe stilig og forløbig god å kjøre (fra hus til bod hvor den venter i spenning.) Gleder meg masse til å bruke den!

Skrevet

Hadde en Emmajung Duo Egde til guttungen.

Fornøyd med den, og den kan brukes en gang til.

Skrevet

Har Emmaljunga City cross med mykbag oppi. Kan brukes 0-6 mnd med myk/hardbag og 6mnd - 3 år etterpå..

Praktiske hjul på den, store bakhjul, 2 mindre svinghjul foran.

Kan ta den av understellet og snu den. Kan ta av håndtak og snu det.

Veldig praktisk.

Skrevet

Anya:

Er du sikker på ar det er city cross du har? Jeg har city cross, men den har fire like store hjul, som ikke er svingbare. Og den har ikke håndtak som kan snus..

Kanskje du mente cerox?

Er forresten veldig fornøyd med city crossen.Har kun sportsdelen. Stødig, lett og har full liggestilling. Kan også velge hvilken vei babyen skal sitte!

Skrevet

Deres Høyhet:

Du har faktisk helt rett.

Hehe.

Mente Emmaljunga city cerox ;)

Skrevet

Har ei rød Simo kombi som pia mi enda bruke, men som æ ser førr mæ å bruke tell neste. Veldi førrnøyd med den, god fjæring, fint å kunne ta ut bagen (når man har endel trappe å forsere ;), som åsså fint brukes som seng de første mnd., vandtett stoff i yttertekstilan, veldig solid vogn. Eneste bakdelen e kanskje at den e litt tung å trille...men når man treng ei vogn tell all slags vær og føre, så e den super =)

Skrevet

noen som har kjøpt vogn fra creeps.no? åssen er den egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...