Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Eller er det bf som er treg med å betale inn bidraget tro??? Pleier alltid å få inn bidraget fra far omtrent den 25. hver mnd og regnet med de var på konto nå, men det var de ikke fannt jeg desverre ut da jeg skulle handle i dag Har nå -4 øre på kontoen.... Er det bare hos meg det er tregt eller er det gjengs problemer nå i juli??? (jada vet jeg må ringe NAV og høre, men de var selvsagt stengt for dagen allerede når jeg fant ut dette i dag)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Det kan godt være ferieavviklingen i NAV som er problemet ja. Fullt mulig. Det er maaaange vikarer der denne mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Skal ringe i morgen uansett, men sitter her og irriterer meg grønn over at jeg ikke har penger nå Sliter med svært dårlig form og bekkenløsning og idag var jeg liksom "i form" til å handle litt.... det er kke hver dag jeg er nemlig Hadde lovet ungene å bake kake i dag også, men det måtte jeg jo bare glemme... HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Uff.. kjipt! Krysser fingrene for at du har pengene i morgen, og at det ikke er nor NAV krøll som tar lang tid å fikse. Håper du er i kakebakeform i morgen da. Ungene koser seg nok uten også.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Du kan sjekke utbetalingene dine på nav.no =)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Hvordan sjekker man utbetalingene sine på nav.no?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 på nav.no finner du oversikt over utbetalingsdatoer.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Jeg fikk ikke barnebidraget til riktig tid i juni og heller ikke nå i juli. Pleier også å ha bidraget på konto til rundt 25 i hver mnd, sist var de en uke på etterskudd, og ser ut som om det blir det samme denne mnd også
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Hjelper ikke å se på utbetalingsdatoene på NAv.no ang bidrag, siden det er avhengig av at far betaler inn Men kan jeg sjekke status på utbetalinger på min side eller noe sånnt??? trodde det var bare ang jobbsøkning den gjaldt jeg? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå