Gå til innhold

Er NAv trege denne mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bf som er treg med å betale inn bidraget tro???

Pleier alltid å få inn bidraget fra far omtrent den 25. hver mnd og regnet med de var på konto nå, men det var de ikke fannt jeg desverre ut da jeg skulle handle i dag :(

Har nå -4 øre på kontoen....

Er det bare hos meg det er tregt eller er det gjengs problemer nå i juli???

(jada vet jeg må ringe NAV og høre, men de var selvsagt stengt for dagen allerede når jeg fant ut dette i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være ferieavviklingen i NAV som er problemet ja. Fullt mulig. Det er maaaange vikarer der denne mnd.

Skrevet

Skal ringe i morgen uansett, men sitter her og irriterer meg grønn over at jeg ikke har penger nå :(

Sliter med svært dårlig form og bekkenløsning og idag var jeg liksom "i form" til å handle litt.... det er kke hver dag jeg er nemlig :(

Hadde lovet ungene å bake kake i dag også, men det måtte jeg jo bare glemme...

HI

Skrevet

Uff.. kjipt! Krysser fingrene for at du har pengene i morgen, og at det ikke er nor NAV krøll som tar lang tid å fikse. Håper du er i kakebakeform i morgen da. Ungene koser seg nok uten også. :)

Skrevet

Du kan sjekke utbetalingene dine på nav.no =)

Skrevet

Hvordan sjekker man utbetalingene sine på nav.no?

Skrevet

Da går du på nav.no

Skrevet

på nav.no finner du oversikt over utbetalingsdatoer.

Skrevet

Jeg fikk ikke barnebidraget til riktig tid i juni og heller ikke nå i juli. Pleier også å ha bidraget på konto til rundt 25 i hver mnd, sist var de en uke på etterskudd, og ser ut som om det blir det samme denne mnd også:(

Skrevet

Hjelper ikke å se på utbetalingsdatoene på NAv.no ang bidrag, siden det er avhengig av at far betaler inn ;)

Men kan jeg sjekke status på utbetalinger på min side eller noe sånnt???

trodde det var bare ang jobbsøkning den gjaldt jeg?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...