Gå til innhold

Kjenner man spark i uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg kjente et lite "knuff" inni der tidligere i dag, men det er vel kanskje litt tidlig?

Er 2.gangs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed her inne, da jeg var 12+6, at det var i allefall bare luft i magen og det var dumt v meg å tro noe annet. Jordmor mente der i mot at hvis det kjentes ut som det muligens var spark så var det nok det! Jeg vet nå at det var det, fordi det fortsatte på samme plass og samme følelse i ukesvis. Gratulerer!!! :D

Skrevet

jeg kjente spark i uke 13 med andremann..eller, spark og spark. Jeg kjente bevegelse! :)

Så, grattis! :)

Skrevet

TAKK!!! Så gøy! Nå har det blitt virkelighet liksom.....!

Grattis du også :)

Skrevet

Babyen skal jo bevege seg i uke 12, men jeg tror egentlig ikke at det er spark, men hele babyen du kjenner, det er min teori da.. :P Og andregangsfødene skal jo kjenne bevegelse\spark tidligere enn første.. :)

Skrevet

Om du er heldig så :)

Jeg merket det i uke 12 med nr 2 jeg, bittesmå dytt :)

denne gangen merket jeg det i uke 15, men jeg har morkaka forran denne gangen så det var veldig diffust og jeg var ikke sikker på om det var spark eller ikke, men fant ut at det var det gitt :)

Skrevet

Jeg har kjent liv rundt uke 12 med alle mine 4 barn. Har fått beskjed om det er fullt mulig dersom man bærer barna veldig langt fremme(?), noe jeg visst nok gjør. Godt mulig det er den lille ja, grattis :-)

Skrevet

Jeg kjente tydelige bevegelser i uke 13 i 2 og 3 svangerskap. I uke 16 kjente kjæresten min spark på utsiden av magen når han la hodet inntil:):).

Skrevet

Jeg kjente bevegelse fra uke 11, og kunne se det utenpå magen fra uke 14. Så det er nok babyen du kjenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...