Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har et barn på 2 år, og jeg har gått fra faren hans. (Han var utro gjentatte ganger). Så har det seg sånn at jeg har funnet en som jeg liker godt, vi er gamle venner. Mannen har 3 barn fra før derav to store og en 3 åring. Tenker kanskje at han ikke vil ha fellesbarn pga dette, jeg skal selvfølgelig snakke med han om dette senere når vi har prøvd ut kjærestelivet litt mer. Men i mellomtiden lurer jeg på deres erfaring med sånne storfamilier av dine, mine og våre barn.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tenker at 3 barn er mange for han, men at noen er veldig glade ibarn og gjerne vil ha 6. Ikke hopp til konklusjonen at han ikke vil ha barn med deg. Kanskje drømmer han om nettop deg som mor til sine neste 4 små.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor ikke bare spørre han om hva han synes er maks antall barn? Siden dere alikevel må gå til anskaffelse av minibuss kan dere vel like så gjerne fylle den? hehe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Lol, vel ikke akkurat minibuss for to av barna hans er voksene. Det vil si i begynnelsen av 20 aarene. Saa forelopig er det kun to smaatasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå