Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har nemlig et slikt smykke men tør ikke bruke det noe særlig. Gutten vår døde over termin i magen. Og jeg syns det er fint og noe som minner meg om han-.fikk smykke av venner da vi mistet han. Hadde det på meg tidligere i sommer, og på en fest kom ei bort å spurte hvorfor jeg hadde slikt smykke, Hun hadde et på seg selv,og sa det bare var for de som hadde barn. Jeg svarte at jeg jo har et barn, men at han er død. Da så hun oppgitt på meg og gikk. Jeg blei så såret. Og har ikke brukt det siden.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Klart du skal bruke smykket ditt ! Du er like mye mamma som hun korttenkte som kom bort til deg på festen. Syns hun virker stokkdum. Klart du skal bruke smykket, bær det stolt og tenk på den nydelige sønnen din.
Rampongi Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Hæh, for en kjip kommentar. Samma hva andre synes. Om det minner deg om den lille og det gir deg styrke, så går du med smykket. Utrolig trist at du mista. Jeg vet hvordan det er, selv om jeg ikke var kommet så langt som du. Bruk smykket og gi blaffen i hva andre synes!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Huff- man blir så usikker noen ganger. Tusen takk for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Det er bare en av mange kommentarer som er kommet. Man lærer seg nok å heve seg over de, men treffer de meg på en dårlig dag er det nok til å ødelegge hele uka dessverre. Leit at du har mistet selv rampongi. hi
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Selvsagt skal du bruke det! Hadde det vært meg som opplevde noe sånt hadde jeg klappet til vedkommende. Tenk å være så ufin! Skammer meg over enkelte
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 For meg er englebarn er de barn som er i himmelen. Du bærte det med rette.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Selfølgelig kan du bruke smykket ditt!!!! det er et vakkert symbol på at du er glad i sønnen din <3 Hun som ga deg den kommentaren burde bli bura inne!!! Ei kjerring uten følelser!!
shari_z Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Synes 16:51 har rett: englebarnssmykke er for døde barn. Du bar den med rett, og du ER en mamma, dessverre til et barn som ikke lenger er hos deg. Jeg mistet også i dødfødsel og har forskjellige englepynt i huset, pluss at jeg lagde en korssting pynt med fødselsdag, klokkslett, vekt og lengde på datteren min, og har en nydelig maling av henne i stuen. Jeg bruker ikke smykker selv, ellers hadde jeg bært på en sånn til minne om min datter. Vær stolt over sønnen din, og smykken til hans ære. Og snakk rett ut om ham, selv om det blir ubehagelig for andre. Om du prater om ham og hans død som om det var helt normalt, så ufarliggjør dødfødsel for andre - pluss at du gjør at de må "se det" i ansiktet. Hun dama var sikkert litt satt ut, for det er ingen som forventer at du svarer at du har en sønn som er død, men det får heller bli hennes problem. Klem fra en annen mor som har et barn for lite.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 shari_z og dere andre, tusen takk for gode svar.. Jeg trodde faktisk også englebarn smykkene symboliserte et barn for lite men der sier folk at jeg tar feil, så sånn er det Hun som slang kommentaren, visste hva som hadde skjedd. Hadde hun sagt noe hun angret på kunne hun bedt om unnskyldning der og da. Men det er sånn det er, det er bare en av mange. Her om dagen så en venn av familien at vi skulle være glad vi ikke hadde småbarn som reiv ned ting og laga leven..(i en diskusjon om å skru fast en hylle i veggen) .. da svarte jeg bare at nei vi har dessverre ikke barn som gjør sånn, men vi skulle mye heller gjerne hatt det, enn å ha en i himmelen ) føler meg stolt når jeg klarer å svare tilbake! Han sa unnskyld med en gang. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Så bra at du svarer tilbake, HI !!! Folk snakker ofte uten å tenke seg om, og da har de godt av å bli satt litt på plass!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå