Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Grugleder meg, blir rart å begynne på skole. 6 år siden sist! Skal bli sykepleier.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Var 31 i fjor når jeg begynte på studiekompetanse, har delt det opp i 2 år. Så begynner på siste del nå. Var en del i klassen som ikke hadde gått på skole på over 10 år, og det gikk fint med alle sammen =) hun jeg fikk best kontakt med er 55 år og kom inn på sykepleien nå Lykke til =) Det kommer nok til å gå kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg var ferdig sykepleier for 6 år siden og skal nå ta videreutdanning i en alder av 31. Grugleder meg også, lykke til med studiene!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Takk:) Er forresten 28 selv.. så 31 når jeg er ferdig. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Det blir bra, det er et fint studie. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror det er mange fordeler med å studere i voksen alder. Man kan mer - generelt, skriver bedre, uttrykker seg bedre og har mer innsikt. Jeg har studert i 6 år etter vgs, og det er helt klart de siste årene som har gitt best resultater. Har en pause nå, er akkurat blitt 29, men skal videreutdanne meg om noen år igjen - når økonomien stabiliserer seg og vi har råd til kun én inntekt en stund. Blir da 2 år ekstra med studier - så helt ferdig blir jeg nok ikke før jeg er nærmere 35
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Begynner på skolen igjen til høsten jeg også ) Grugleder meg kan man si! Men regner med det kommer til å gå kjempe bra. I en alder av 27 så burde jeg jo endelig være motivert nok
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Jeg studerte et ekstra år på universiteter siste år, var 29 da. Nå var jeg veldig mye mer organisert og bedre til å ikke utsette alt til siste liten enn da jeg gikk på universitetet sist fra jeg var 20 til 25 år. I tilleg var jeg veldig motiver etter noen år hjemme med barn og det gikk kjempe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå