Gå til innhold

Dere som klager på pris på finn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det kanskje slått dere at de som legger ut annonser legger på litt for å slippe å tape så mye på pruting?

Har solgt masse på finn.no, og overpriser somregel det jeg selger for å ikke tape for mye.

Think about that...Er så lei av alle finn.no innleggene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig... jeg setter den prisen jeg skal ha og aksepterer ikke pruting. Hvorfor bruke tid på det når man kan være direkte og ærlige? Vi er da ikke tyrkere som står bak en bod og selger suvernirer?

Skrevet

Enig med deg 15:03. GJERRIGE mennesker overpriser, og gnir seg i hendene over å ha fått mer enn tingene er verdt.

Skrevet

Fordi det er lettere å få solgt om du godtar pruting! Man trenger ikke være gjerrig for å ville få solgt asap.

Skrevet

Enig med deg HI.

Har en bil ute på finn nå som har en verdi på 15.000kr, men har satt den opp til 17.000 så jeg har litt differanse å gå på når det kommer til pruting.

Skrevet

Det har vel ikke noe med å være uærlig, 15:03. Det har noe med at alle vil ha det til laveste pris, og prøver seg med pruting, og da kan man akseptere et lavt bud om man ikke får solgt. Tro meg, på de kanskje 20 annonsene mine på finn, har alle prutet.

Skrevet

enig....dritt lei av alle de finn innleggene her inne. drit å å kjøpe det dere ser da. det er totalt uintressant for andre hvor mye han/hun vil ta for ditt/datt!

Skrevet

Siden det er så "inn" og overprise ting på finn så sier det seg jo selv at selger har store problemer med og få solgt tingne sine. Mye pga av at folk rett og slett ikke gidder bryet med og prute, sende mailer, sms, ringe, overføre penger osv når det allikevel kan få det til samme pris eller mange ganger også billiger ved og kjøpe helt flunkende nytt;)

Mye av det folk selger på finn er jo overpriset så myyye at det faktisk er billigere og kjøpe nytt!!!!

Men et annet problem er jo at prisene stiger vannvittg på finn, men at ingen får solgt. Og det er jo veldi mange som aldri får solgt, mange anonnser ligger ute i månedsvis pga av at varen er overpriset!!!!!

Skrevet

Vi måtte ta vekk hele annonsen fordi vi ble nedringt av selgere, samt fikk mail ala afrikasvindel. Synes det har blitt vanskelig å bruke finn så bruker mye heller facebook grupper for kjøp og salg.

Skrevet

De er ikke overpriset, men salgstrikset er å sette opp prisen slik at man får bud som man kan matche. Det er ikke verre enn det. Har selv gjort dette en del ganger, og da taper man penger på pruting. Setter man utgangspunktet høyt, er det lettere å tjene på det, og alle er enige om at de vil ha mest mulig for tingene sine.

Tror ikke folk har annonsene sine ute i flere mnd fordi de ikke får solgt. Tror heller de får solgt fort, og glemmer å slette annonsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...