Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Vi kjøpte oss nytt salongbord for 1995 kr, da vi hadde skrudd det opp oppdaget vi at den ene kanten var ødelagt (fargen var slitt av - men bordet er laget sånn at det ser slitt og gammelt ut, så det er ikke så veldig ødeleggende). Vi får nå velge om vi vil ha igjen 800 kr, eller om vi vil bytte bordet. Dersom vi skal bytte bordet må vi låne bil av noen, da vår bil er for liten. Hva ville du valgt ? Byttet bordet eller få igjen 800 kr ?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Hæ ? du skulle ikke godtatt det, du har rett på nytt bord værtfall. Noe så frekt 800 kr, når dere betalte 1995 kr for det. Det hadde jeg virkelig ikke godtatt i det hele tatt. Det må du ring å forbruker om budet, det er snakk om mye penger. har du kviteringa, skulle det holde synes jeg. Nei der hadde jeg faen ikke gitt meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Vi kan få byttet bordet til et nytt bord dersom vi vil det,1449
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Vi har vært ute for det samme. Vi fikk nytt bord med levering. Er bare å gjøre seg litt vanskelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå