Gå til innhold

Telt-forslag til billig og bra type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger telt med plass til 5 personer, skal bare brukes til korte turer og ikke på så "våte" turer, men må jo være vanntett...Og ha tapede sømmer så udyr(jf edderkopper ol) ikke kommer inn. Noen som vet om et bra alternativ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan anbefale et 6 manns telt, som det står easycamp på. det har vi brukt mye, og vet at det er vanntett.er eget innertelt til "soverommene" også, det er tett, ang mygg og slikt.forsåvidt stor plass uteenfor, men inni teltet...om du skjønner.

tror det ble kjøpt på en jakt og fiske forretning, muligens g-sport.

men det ligger på ca 1500 kr tror jeg, men det er verdt pengene, lett og sette opp, og ikke stort å frakte med seg, da alt blir liggende inni en pose.

Skrevet

viste denne linken til mannen, og han mente kanskje at vi hadde hakke større, nr 500, men den finner jeg ikke link til.

Skrevet

Dersom det ikke skal bæres i noen særlig grad, hadde jeg satset på et toroms med stor forteltfunksjon, slik at dere har litt tørr plass om regnet skulle overfalle dere. De går det jo også ofte an å stå inne i og det er jo praktisk.

Har du halvstore unger som synes det er stas med egen soveplass, har jeg sett at det finnes noen inmari små og enkle telt som det er plass til en person i. Da slipper du unna med så stort familietelt.

Skrevet

Takk for svar!:) Vi får titte litt og se hva vi bestemmer oss for.

Skrevet

Biltema sine telt er faktisk gode.Holder tett når det blåser stiv kuling og regner oppover også:-D

Og så er de rimelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...