Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 vekta mi har stått stille i 7-8 uker da jeg går på diett, men bare fra søndag til i dag har jeg gått opp 2 kilo... hva kan dette ha seg? kan det være tegn på svangerskaps forgiftning?? er i uke 36 forresten... sist jeg var på kontroll var blodtrykke mitt på grensa til for høyt..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Er du bekymret, så ring!! Ellers, så er det helt normalt å gå opp i ett svangerskap. Har du noen andre symptomer på svangerskapsforgiftning? Vann i kroppen, vondt i hodet?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 vann i kroppen har jeg hatt lenge... vondt i hode har jeg hatt i perioder spess på kveldene. blir for svimmel.... har time på sukehuset i morra for registrering... så det kan vel sikkert vente til da... men blir jo litt bekymret... vet det er normalt å gå opp i vekt, har lagt på med 13 kilo i dette svangerskapet, å det er sammen med jordmor jeg har forandra på kostholdet... å etter jeg forandra kostholde har min vekt stoppet opp, men babyen vokser seg stor å fin... syns bare det var rart at det pluttselig skulle komme 2 kilo på 3 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå