Gå til innhold

Problemer med å gå på do!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 37+4 på vei nå. Plutselig får jeg ikke til å gå på do lenger. Dvs jeg er ikke hard i magen, men d er akkurat som d er for trangt der nede i systemet så jeg får d ikke ut.. Ikke klarer jeg presse noe særlig lenger heller.. Andre som har d sånn?? Føler jeg skal sprenge snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har merka det de siste dagene nå. Er 38+5 i dag, men har merket at jeg må gjøre nr 2, men det kommer ikke noe. Og det føles ikke som det er på vei, det kan nesten virke som om det ikke er pasassjeplass. Tørr ikke å trykke så mye jeg da. Vil ikke sette i gang noe. Så er litt engstelig. Hehe... Men er nok bare forstoppning. Vistnok veldig normalt under graviditeten. Men skulle det bli veldig plagsomt, så hadde jeg ringt legen eller sykehuset og hørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somme dager har jeg det sånn. Men det kommer som regel neste gang jeg er på do:) Gå en kjapp tur for å få litt fortgang på systemet, er ikke bra at det trykker noe særlig nedi der. Kan få hemoroider av det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Har av og til gått så lang tid mellom hver gang at jeg har fått sår når jeg endelig har klart å presse det ut :-/ Smertefullt! Men fiber og vann hjelper :) Samt mosjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...