Gå til innhold

Blir litt sliten og frustrert over BF


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med ei jente på 7 måneder.. Bf har dagsamvær 2 dager i uka og annenhver helg.. Det er så si jeg som må ringe og avtale eller ringe og for å høre om han er stått opp.. Nå er jeg begynt å ringe dagen før fordi jeg ikke orker å sitte hele dagen hjemem og vente på en tlf om at han er stått opp... Når jeg ringer han dagen før så avtaler vi at jeg kommer med datteren vår til han til et kl.slett (12-1 ca) Men som regel så må jeg vekke han når jeg kommer dit... Og noen ganger når jeg kommer så har han bare sovet et par timer eller litt mer.. Jeg bruker å spørre hvorfor han ikke kan gi beskjed hvis han ikke får sove osv, men han sier at det går bra selv om han har sovet så lite.. Jeg merker at jeg er litt redd for at han skal sovne av mens hun er der, for som regel så sovner hun i bilen å så legger jeg bare henne i vogna så sover hun videre der, er litt engstelig for at han ikke skal våkne for han sover ganske tungt.. Å så har han diabetes så når han sover så lite så kan det være sjanse for at han blir lav i blodsukkert ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres skummelt ut å overlate omsorge til han jeg,.,.har han barnet annenhver helg allerede når ungen er så liten??

 

Virker som du må være "mamma" for han også... nei her syns jeg dere trenger fastere avtaler...at han skal mer på banen- hente ungen eller iallefall vise at han klarer passe på seg selv før han har ungen..

 

Jeg hadde ikke levert en 7 mnd gml unge til en som er som du beskriver!!!

Skrevet

Han har henne noen timer om dagen.. Var vel "mamma" for han mens vi var sammen føltes sånn.. Er også en av grunnene til at ikke jeg orket mere for å si det sånn.. Hva mener du med fastere avtale? Vi har vært til mekling å ble enig om 2 dager i uka og annenhver helg, men kun dagsamvær siden hun er så liten... Vi skal til ny mekling i septmeber for å se hvordan det har gått... Ja jeg blir å ta det opp.. For han har ikke førerkort så da må han ta buss hit.. Men jeg føler meg mer trygg om jeg leverer henne og henter henne selv, vet ikke hvorfor.. Men synes at han kan være flinkere til å ta et intiativ selv....

 

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...