Gå til innhold

Hvor mye ga dere til sammen for fotograf og bilder til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben syns det koster aaaalt for mye for lite jobb, og prøver å finne løsninger som å bruke billige, uproffe fotografer og heller betale en maler for portrettbilde..?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga 7600 for fotografering og et flott album i skinn med noen og tyve bilder.

Jeg har sett diverse brudebilder tatt av uproffe fotografer og resultatet er så som så. Ikke noe jeg ville satset på.

Skrevet

Det går an å henvende seg til lokale fotoklubber. Hør om det finnes noen med erfaring som kan gjøre det billigere. Be eventuelt om å få se bilder de har tatt tidligere!

Jeg og mannen min er hobbyfotografer, og har i sommer fotografert i to brylluper. Har allerede blitt hyret inn neste sommer ;)

Skrevet

2500,- gav vi, det var til en utdannet fotograf som ikke hadde begynt å jobbe som fotograf ennå

Skrevet

Vi tok bilder selv. Sikkert ikke teknisk så bra som en fotograf hadde gjort, men mer enn bra nok for oss. Jeg er generelt ikke så opptatt av bilder.

Skrevet

Om du bor i nærheten av Bergen vet jeg om i alle fall 2 stk som er kjempe flinke hobbyfotografer =)

Skrevet

Vi har en kamerat som er hobbyfotograf,og vi brukte han som fotograf i vårt bryllup nå i sommer.betalte ingenting.

Han har fotografert i flere bryllup før,og vi har sett noe av det han har gjort,og det er mer enn bra nok for oss,ser faktisk ganske proft ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...