Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg blir nesten litt lei meg når jeg leser masse oppdateringer på face fra folk om at babyene er så snille, rolige og blide og alt det morsomme dem gjør sammen.. Jeg har en liten en som er urolig, sutrete og griner mesteparten av dagen. Han kan ha sine 10minutter med smil og lek men de kommer ikke ofte. Har prøvd det meste for å få han blid, men det funker ikke. Jeg klarer nesten ikke roe han engang, eneste som får han rolig er bilkjøring og sånt. Nå er det blitt så ille at jeg faktisk gruer meg til å ta han ut av huset, folk må jo tro at jeg mishandler han, sånn som han skriker, og jeg får jo heller ikke roet han med en gang. Det er ikke mageknip,sult, vondt,luftsmerter som plager han, jeg aner ikke hva det er, og det skjærer i mammahjertet. Håpet at det skulle roe seg etter 3måneder, men det skjedde ikke. Huff.
Gjest Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Alder? Har du tatt han med til lege eller helsesøster? Kiropraktor, det kan godt være låsninger som plager. Greit å få det sjekket. For det derer jo ikke normalt. Det er ikke normalt å være smørblid hele tiden heller, men 10 minutter fornøyd i løpet av en hel dag - da er det jo noe galt, eller? (ikke med deg, altså, men at han plages?)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Han har 10min der han er blid her og der gjennom dagen, men det er ikke ofte de kommer. Han er 4måneder, hs mente det ville gå over, men vi skal ta han til kiropraktor til uka for han har en favorittside. Så håper jo at det blir bedre da. For det er faktisk vondt når man ikke aner hva man skal gjøre, annet enn å busse og trøste så godt man kan. Fælt å si det, men det er godt når han sover litt, slik at man kan hente seg inn igjen.
Gjest Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Godt å høre at dere skal til kiropraktor. Jeg har på følelsen at mye kommer til å løse seg for dere der, på alle måter. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå