Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Skal vi prøve å få barn sammen, etter jeg mistet spiren forrige måned, gikk det opp for oss hvor mye vi ønsker et barn sammen.. Vi ønsker oss det mer enn noe annet og er virkelig lykkelige sammen, synes dere vi går for fort fram? :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ble gravid etter 1 mnd plannlagt;) Men vi var og er lykklige sammen! Vi har når vært sammen i snrt 4 år og har fått 2 barn sammen og vi skal gifte oss om en mnd;)
Gjest Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det synes jeg. Dere kjenner hverandre faktisk ikke ennå. Jeg var raskt ute selv, men ikke med å få barn. Vi flyttet fort sammen og giftet oss unge, men det tok 6 år før vi fikk første. Da hadde vi prøvd i 2 år. Barn skal ikke være en hastesak, siden du spør meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Dersom dere føler det er riktig for dere, gjør det.
Sånn kan det gå Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Vi begynte prøvingen knapt 5 mnd etter at vi traff hverandre første gang. Helt perfekt for oss i hvert fall. Det er bare dere som kan vite om tida er riktig for dere.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det synes jeg. Men så var vi veldig trege, etter 5 år fikk vi vårt første barn og etter 12 år får vi vårt tredje barn...:-) Vi synes det er veldig fint at vi har minner fra et liv sammen som banløse, du vet en sånn tid hvor man reiser mye, fester, knytter bånd og skaper minner som vi kan hente frem på dager hvor ungene gjør oss halvgale! ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns det kommer ann på hvor gamle dere er, hvor mye og ofte dere har vært sammen, hvor lenge dere har vært sammen og hvordan ting er praktisk med tanke på bosted, utdannelse og jobb. 5 mnd. er kanskje greit nok om man begynner å få det travelt biologisk og det andre er på plass.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ble gravid etter at vi hadde vært sammen i ca. 6 mnd. Det var ikke helt planlagt, men jeg gikk ikke på prevansjon så det kom ikke uventa heller. Nå i ettertid syns jeg det var for tidlig å få barn. Skulle som en annen skriver ønska at vi hadde opplevd mer ting sammen før vi fikk barn. Som å reise osv. På den annen side; når har vi tre barn (veldig tette) og er fortsatt sammen. Og selvfølgelig er jeg glad for at jeg har barna. Så får vi se om forholdet holder (det kan se dårlig ut i blant), og vi kan reise sammen og sånn når de er store (drømme, drømme).
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Vet du hva? Hvis dere føler at tiden er inne, så er den det! Når man blir litt eldre, så hopper man ikke inn i et forhold for å se om det kanskje fungerer, da går man inn i et forhold fordi man vil noe seriøst med det. Og det å få barn hører jo med. Etter man har mistet, forstår man kanskje i enda større grad hvor mye man ønsker seg barn. Problemer er det i alle forhold fra tid til annen, man må bare lære seg å holde ut disse periodene, sånn at man kan nyte den tiden som er så bra. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Hvis dere synes det er riktig, go for it! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Ja, dere går fort frem - men jeg har vært i dine sko. Samboeren min og jeg ble også prøvere etter 5 månder, og har et nydelig barn sammen nå. Noen ganger vet man når man treffer den rette. Ting kan selvfølgelig gå galt, men det kan det uansett. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå