Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken skostørrelse bruker de?

Hvilken størrelse skal dere kjøpe i vintersko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bruker 25, nå. Hun skal få sko som passer, så derfor kjøper jeg i september/oktober, når det begynner å nærme seg vinter.

Skrevet

Jeg skal også kjøpe når vinteren nærmer seg, men jeg lurte bare på om det er en liten sjans for at de fra i fjor passer. Syns de var litt store da, enda jeg fikk hjelp av dama i skobutikken tiil å finne rett størrelse. De er i 23 og bruker 23 i sommersko nå. Syns dette med skostørrelser er vanseklig jeg. Men skjønner at jeg sikkert må kjøpe nye ja :)

Skrevet

Kan du ikke ta ut sålen og måle mot foten hennes?

På vintersko skal de vel ha 2-2,5 cm å gå på til tykkere sokker osv.

Jenta mi har akkurat fyllt 3 år og bruker str 25, hun hadde 24 i fjor så det blir nye vintersko i år igjen. Er vel sjeldent de kan bruke samme størrelsen i mer enn et år, jeg har ihvertfall måttet køpe nye sko hvert år til mine...

Skrevet

Hun bruker str. 25 nå. Vinterskostørrelsen tror jeg vi må vurdere om noen måneder, når det blir aktuelt med vintersko. Barneføttene kan jo vokse i rykk og napp. Plutselig har hun skutt opp til 26 eller så står hun på stedet hvil. Tiden vil vise.

Skrevet

23 passer så vidt det er, 24 er passe stort, men anbefalingene er jo at man kjøper 25 med hennes fotlengde....

Vintersko kjøper vi når vi trenger det. Har noen sorel i 24 og håper de går den første tiden sammen med et par cherrox

Skrevet

Jenta mi brukte str. 28 i fjor når hun var 2.5 - 3 år. Andre bruker str. 22. Jeg kjøpte str. 30 på salg tidligere i år, (i går fikk hun nye goretex joggesko og skulle ha 29), så vil 30 er akkurat passe til vinteren. Tidligere har jeg ikke kunnet kjøpe sko i forkant fordi hun vokste noe sinnsykt i føttene fra hun var 1 til 2.5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...