Gå til innhold

Lønn i kommunalt eid bedrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju på en kundebhehandler stilling i en bedrift eid av komunen. Noen som har peil på hvilken lønn man kan forvente???

 

Har ikke høyere utdannelse(har en ikke relevant fagutdannelse), men relevant erfaringer. Tjener ca 330`nå, men det er privat.(Oslo)

 

Har ikke lyst til å drite meg fullstendig ut når ett lønnspørsmål eventuelt kommer opp...Er jo rimelig uaktuelt å gå mye ned også...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal stå på kommunens nettside hva man tjener. Men 330 kommer du ikke over vil jeg påstå.

Skrevet

Du får i hvert fall garantert ikke mer enn du får nå.

Skrevet

Takk. Trenger ikke tjene mer, vil bare ikke tjene mye mindre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...