Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Skal på intervju på en kundebhehandler stilling i en bedrift eid av komunen. Noen som har peil på hvilken lønn man kan forvente??? Har ikke høyere utdannelse(har en ikke relevant fagutdannelse), men relevant erfaringer. Tjener ca 330`nå, men det er privat.(Oslo) Har ikke lyst til å drite meg fullstendig ut når ett lønnspørsmål eventuelt kommer opp...Er jo rimelig uaktuelt å gå mye ned også...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Det skal stå på kommunens nettside hva man tjener. Men 330 kommer du ikke over vil jeg påstå.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Du får i hvert fall garantert ikke mer enn du får nå.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Takk. Trenger ikke tjene mer, vil bare ikke tjene mye mindre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå