Gå til innhold

Bil+3 barneseter:) (VW Tiguan?)


♥Mammatil3små♥

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Vi vurderer å bytte bil, og nå som vi har nr. 3 på vei MÅ vi ha plass til 3 barneseter i baksetet ...Noen som har VW Tiguan ,og vet om det er plass?:) Syns den er så fin, selv om den har litt liten bagasjeplass... Blir baby+3 åring+5-åring....:)

Har VW Passat nå , og er egentlig veldig fornøyd med den, men det blir veldig trangt med 3 barneseter i den...:-/ syns det ser ut som det er litt mer plass i baksetet på tiguanen, men ... kanskje ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en tiguan før jeg fikk barn og det ville ikke vært aktuelt engang for min del å prøve å få plass til alt av vogner og bæreposer og bilseter +++ som følger med små barn..

Men du kan jo ta med deg bilstolene og vognen og prøve å stte alt i før du kjøper en.

Kan jo hende?

Men for min del er det ikke noe jeg ville ha gjort.

 

Lykke til med bilkjøp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Sharan kan du få med 6 og 7 seter. Den er heller ikke så veldig dyr. Kanskje litt rar i front, men det er vel kanskje overkommelig? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vw touran som også har 7 seter (2 gjemt i bagasjegulvet) Og vi er storfornøyd! Og den er ikke rar i front!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Peugeot 5008 den har plass til 3 IsoFix seter bak + stort bagasjerom. Det er en 7-seter, så dersom dere ikke trenger bagasjerommet bak en dag kan dere slå opp de ekstra setene og få plass til et par besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford s-max har bra plass til 3 seter + god plass til bagasje, er i tillegg 7 seter, de to bakerste setene settes opp v behov. Baksetet kan flyttes frem el tilbake for bedre plass til ben el bagasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford Mondeo har også god plass til 3 barneseter. Min søster har baby, 6 åring og 7 åring med seter og de får plass. Vi har passat og fikk ikke plass til 3 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må vell kanskje revurdere den tiguanen...;) Har sett på Touran også- litt mer praktisk den...:) Også er det jo veldig greit og ha muligheten til 7 seter ,hvis vi plutselig skal ha med ett par ekstra...:)

 

I Passaten får vi plass til ett bakovervendt BeSafe Combi, ett forovervendt, og en BeSafe IziSleep babystol... hehe:) Har prøvd det en gang jeg skulle ha med ene tantebarnet mitt... Men det er jo begrenset hvor lenge vi har akkurat den kombinasjonen av barneseter...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...