Gå til innhold

Bil+3 barneseter:) (VW Tiguan?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vi vurderer å bytte bil, og nå som vi har nr. 3 på vei MÅ vi ha plass til 3 barneseter i baksetet ...Noen som har VW Tiguan ,og vet om det er plass?:) Syns den er så fin, selv om den har litt liten bagasjeplass... Blir baby+3 åring+5-åring....:)

Har VW Passat nå , og er egentlig veldig fornøyd med den, men det blir veldig trangt med 3 barneseter i den...:-/ syns det ser ut som det er litt mer plass i baksetet på tiguanen, men ... kanskje ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en tiguan før jeg fikk barn og det ville ikke vært aktuelt engang for min del å prøve å få plass til alt av vogner og bæreposer og bilseter +++ som følger med små barn..

Men du kan jo ta med deg bilstolene og vognen og prøve å stte alt i før du kjøper en.

Kan jo hende?

Men for min del er det ikke noe jeg ville ha gjort.

Lykke til med bilkjøp:)

Skrevet

VW Sharan kan du få med 6 og 7 seter. Den er heller ikke så veldig dyr. Kanskje litt rar i front, men det er vel kanskje overkommelig? ;-)

Skrevet

vi har vw touran som også har 7 seter (2 gjemt i bagasjegulvet) Og vi er storfornøyd! Og den er ikke rar i front!

Skrevet

Vi har en Peugeot 5008 den har plass til 3 IsoFix seter bak + stort bagasjerom. Det er en 7-seter, så dersom dere ikke trenger bagasjerommet bak en dag kan dere slå opp de ekstra setene og få plass til et par besteforeldre.

Skrevet

Ford s-max har bra plass til 3 seter + god plass til bagasje, er i tillegg 7 seter, de to bakerste setene settes opp v behov. Baksetet kan flyttes frem el tilbake for bedre plass til ben el bagasje

Skrevet

Ford Mondeo har også god plass til 3 barneseter. Min søster har baby, 6 åring og 7 åring med seter og de får plass. Vi har passat og fikk ikke plass til 3 seter.

Skrevet

Hmm, må vell kanskje revurdere den tiguanen...;) Har sett på Touran også- litt mer praktisk den...:) Også er det jo veldig greit og ha muligheten til 7 seter ,hvis vi plutselig skal ha med ett par ekstra...:)

I Passaten får vi plass til ett bakovervendt BeSafe Combi, ett forovervendt, og en BeSafe IziSleep babystol... hehe:) Har prøvd det en gang jeg skulle ha med ene tantebarnet mitt... Men det er jo begrenset hvor lenge vi har akkurat den kombinasjonen av barneseter...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...