auro Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 ... og det føles fortsatt bra. Utrolig hvor fort tida går. Og utrolig mye har skjedd på de årene. Noen som vet hva 11 års bryllupsdag er? Tenker på papir, bomull, sølv osv.
Gulosten™ Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Bryllupsdager Grattis!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 11år er stålbryllup:) gratulerer så masse:) se her: http://www.klikk.no/mote/bryllup/article388629.ece
Mamma+2 Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Gratulere så masse....så bra at det fortsatt føles bra....skulle selv hatt 10 års bryllupsdag, men slik ble det ikke....Man må være 2 for å få det til å vare....håper dere får mange flott år sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå