Gå til innhold

Opplandsjenter - hvor går dere til 3D ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor går dere til 3d ultralyd? Jeg finner ikke noe informasjon om dette noe sted på nettet - så noen som har gode erfaringer? Gjerne på lillehammer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor Anneke (tror det er det hun heter) låner kontoret til denne gyn noen dager i uka. Ring nr så får du nærmere beskjed..

I 2008 eksisterte ikke dette tilbudet her, så da var jeg hos mjøskirurgene på Gjøvik. Ei jeg kjenner var veldig fornøyd med Anneke.. Koster 1000,-

Gynekologisk Kontor Lillehammer Roald Lorentsen

Storgata 126, 2615 Lillehammer

61 25 80 10

Skrevet

jeg har ikke vært på 3d ennå. men mamma jobber på gyn sammen med både jordmor annika og gynekolog lorentsen.

det er dit hun vil anbefale meg å dra også :)

så det er nok det beste tipset ja :)

Skrevet

jeg glemte å si at jeg selv går til svangerskapsoppfølging hos annika :)

hun er en kjempeflink jordmor og en meget koselig dame :)

Skrevet

Hei!

Mjøskirurgene på Gjøvik var jeg hos sist, og vurderer å dra dit igjen. Litt dyrt (1250), men absolutt verdt det! :) Anbefales!!!

Mer info her: http://www.mjoskirurgene.com/

:-)

Skrevet

Jeg stemmer også for Mjøskirurgene på Gjøvik:)

Kjempetrivelig og behagelig gynekolog (hvis man kan bruke behagelig om en gynekolog:P)

Skrevet

Oki :) Takk for tips!! Bestille hos denne lorentsen jeg :)

Skrevet

hvor lang ventetid er det hos mjøskirurgene? Jeg er 24 uker på vei alt så burde kanskje bestille snart eller? ;:)

Skrevet

Da jeg bestilte ultralyd hos Mjøskirurgene fikk jeg time etter 2-3 uker (etter eget ønske). Tror nok kanskje at du kan få time fortere dersom du ønsker det... Anbefaler Gregor Beck på det varmeste, kjempeflink til å forklare og peke - fikk med oss en CD med bilder og video.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...