Gå til innhold

Problemer med å bestemme oss! Edvarda eller Augusta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinglepetter? Hvem vi ... Næææi:p

Ene uken heter hun Edvarda, deretter Augusta, så er det tilbake til Edvarda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten ikke født enda, så hun får ingen varige mén av vår vingling;-)

Skrevet

Edvarda Augusta da?

Skrevet

likte ingen av de men vis jeg måtte velge måtte det være Augusta

Skrevet

Likte godt begge navnene, men heller kanskje mot Augusta:)

Skrevet

Edvarda? Sett/hørt mye på Oluf i det siste??

Nei gå for Augusta.

Skrevet

Siden jeg og pappaen har den andres etternavn i tillegg til vårt eget, så kommer hun også til å ha to etternavn, tenkte derfor å kun ha ett fornavn:-)

hi

Skrevet

Oluf. Litt bedre enn hva jeg ble mistenkt for å ha sett sist;-) Twilight eller noe ... Hovedpersonen het visstnok Edward, og noen lurte på om jeg var hardbarka Twilightfan og skulle kalle henne opp etter hovedpersonen. Har ikke lest bøkene eller sett filmene.

HI

Skrevet

Augusta er er vinden nå ;-)

Skrevet

Åhh? Kjenner ikke én eneste under 80 som heter det. Enda! Håper vinden snur snart;-)

hi

Skrevet

Ikke min type navn, men Augusta absolutt, av de to.

Skrevet

Augusta.

Men har dere vurdert Wilhelmine?

Skrevet

Begge! Det er ikke noe galt i å ha to fornavn og to etternavn, så lenge dere dropper bindestrek og gir henne muligheten til å velge hva hun vil bruke i voksen alder. Mange som bruker to navn og har en haug initialer imellom. Fine navn begge to!

Skrevet

Om hun ventes i august så hadde jeg gått for Augusta. Edvarda blir for meg et guttenavn...Edvard, Edwin...Hun vill jo hete Ed om hun en gang studerer i England:)

Skrevet

Augie, Eddie... alt kan forkortes og endres på om man bare prøver. De er begge vakkre navn på både norsk og engelsk. :)

Skrevet

Sevrine eller Severine er et godt gammelt navn som sikkert kommer på moten igjen.

Skrevet

Jeg kjenner en som er under 3 år som heter det :-) men hun har dobbelt navn, Augusta er andre navnet.

Hilsen anonym 10:33

Skrevet

OOOhh... Spesielle.. Men definetivt Augusta skulle det vært en av de. Eller hva med Albertine?

Skrevet

Hehe.. Jeg tenkte, at da for guds skyld Augusta!

Men, om du er sånn skikkelig fan av Twilight, så Edvarda..

Jeg føler det blir litt dumt å ta et navn som er så likt et navn fra en veldig populær bokserie og filmer, spesielt når navnet i seg selv er uvanlig for barna som blir født nå.

Skrevet

Grusomt stygge begge to! Herlighet det er da ikke middelalderen! Jentungen skal jo leve med det heslige navnet stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...