G <3 C Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 :-) Så deilig at de første 3 er over! Vi har ikke sagt at vi er gravide enda, eller noen vet det, men langt i fra alle. Jeg har så lyst til å bare skrike det ut! Men pappaen er litt mer engstelig. Det gikk galt første gang vi var gravide, så han er redd for at det skal skje noe denne gangen også. Men vi så et bankende hjerte i uke 8, og det har ikke vært noe tegn til at noe galt kan ha skjedd: Så vi må jo bare ta det med ro, og tenke at dette går bra. Har bestillt en ny UL 11 august da, så etter blir det nok greit.
Minni 73 Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Akkurat 3 måneder her også Forstår godt at dere har ventet med å fortelle! Mistet selv i uke 19 i vinter, så vi har også vært veldig forsiktige med å håpe denne gangen. Var på Ul i uke 7 og nå i uke 12, frisk og fin krabat i magen - heldigvis:) Kommer til å fortelle det på jobb etter ferien - begynner sånn smått og vises også.....
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 grattulerer og velkommen hit Har selv mistet 6 ganger så forstår angsten for å miste en gang til. Får håpe at ting fortsetter bra for dere også
Minni 73 Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 6 ganger? Stakkars dere.... Godt gjort å orke å prøve så mange ganger. Jeg sa til mannen min at jeg ikke ville prøve igjen da vi mistet i vinter - men han sa at jeg helt sikkert ville det, bare jeg fikk det litt på avstand - og det stemte:) Men klarer ikke helt å glede meg nå, slik er det for deg også kanskje? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå