Cupcake! Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 http://www.kellehampton.com/2010/01/nella-cordelia-birth-story.html En vakker historie skrevet av en som virkelig kan skrive. Me like it alot Men du, har du lest den før? Ser hun har maaange lesere fra Norge Dette er faktisk min favorittblogg over alle. Hun minner meg stadig på å ta vare på alle de små tingene i livet. Og det er jo de det handler om. En del av meg har lyst å holde bloggen helt for meg selv...men man må lære å dele! Og ja, hun betaler meg for å reklamere
second_time Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det ble dagens tåredrypp. Flott at hun deler en slik opplevelse. Føles veldig spesielt å kunne ta del i andres opplevelser og følelser på denne måten. Takk for at du delte
Kelda Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 snublet over bloggen hennes for en 4-5 måneder siden, og falt pladask for måte hun skriver og de fantastiske bildene hun tar. Fødselshistorien om Nella er helt fantastisk!
LadyLuck & Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 fy.. legge sånt ut når jeg er på denne tiden av måneden.. griner jo så det renner av meg her jeg sitter.. Nydlig fødselshistorie =)
Gulosten™ Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Trenger virkelig ikke å være noen spesiell tid i måneden eller noe som helst, jeg sipper som en liten unge når jeg leser den. Har lest 2 ganger til nå, og finner det også utrolig interessant at hun har så mange "doulaer" rundt seg som kanskje bidro til å gjøre den opplevelsen såpass bra for dem!
Cupcake! Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 Hehe..godt å gråte litt da Morsom greie det der med å ha så mange med på fødselen. Tom. pappaen sin. Veldig unorskt iallefall!
Monajenten Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har fulgt med på bloggen hennes siden jeg oppdaget den for en liten stund siden, og den er nydelig. Men fødselshistorien hadde jeg ikke lest. Tårene bare triller her, og nå skal jeg inn og klemme på verdens beste skjønninger som ligger i sengene sine og sover.
Cupcake! Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2010 Husker ikke hvordan jeg kom over den men jeg har lest den fra første til siste innlegg. En så velskrevet blogg med vakre bilder kan jeg lese som en bok.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 For en nydelig fødselshistorie, det er lenge siden jeg har hulket slik jeg gjorde nå. Nella er jo bare helt nydelig, så søt:)
Cupcake! Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2010 Utrolig nydelig baby, sant! Syns Nella er så fint navn også..spørs om det hadde funka like greit her i Norge da...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tenkte faktisk på det samme mens jeg satt å leste:) Kjempe fint navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå