Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Har dere fått denne måneden? Jeg har ikke fått og det ligger ikke noe under "kommende utbetalinger" på Nav sin side.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Perioden for foreldrepenger kanskje over??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg fikk det for to dager siden. I dag, 28. juli, var siste utbetalingsdato.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Er nok ikke det. Fødte i mai så jeg har enda noen måneder igjen;) Lurer bare på om det kan ha skjedd en feil? Kanskje de har glemt meg av denne måneden? (fikk forrige måned) HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Det er nok Nav i et nøtteskall!!! Jeg leverte inn papirene om foreldrepenger for over 3 mnd siden og har ennå ikke fått svar. Er klin blakk. Fikk beskjed om en mnd behandlingstid!!! Men stakkarne har visst for mye å gjøre hehe. Ring nav med en gang du!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Hmm... Må kanskje ta en telefon til NAV og høre? HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Oi, såpass! Her gikk det greit og jeg fikk forrige måned. Men nå er det visst stopp? Skal ringe dem. Håper det ordner seg for deg og at du får pengene snart;) HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Sånn går det når man velger å få unger som må forsørges av NAV vettu da må man patte på labben innimellom.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Herregud, stått opp med feil bein du over her eller????. Er snakk om foreldrepenger her. Du er vel av den sorten som går ut dagen etter fødsel i jobb du!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Ehh... Jeg får foreldrepenger gjennom NAV fordi arbeidsgiver ville ha det slik (noen får altså foreldrepenger rett fra arbeidsgiver og andre får via NAV). Skal du slå på stortromma og være tosk så burde du iallfall vite hva du skal raljere over og ha fakta riktig.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 09:28 = HI Og nå snakket jeg med NAV. Hadde bare skjedd en mindre feil og jeg får over helga :=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 NEi, men man har vel oppspart penger til sånne "kriser" når man tross alt har barn. Skal ikke være avhengig av overførsler vettu.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Joda, det er sant og jeg har penger altså:-) Men det er greit å vite hva man få inn og om det har skjedd en feil og være litt i forkant. Lettere å planlegge da, vet du;) Og de fleste som er i fødselspermisjon har ikke annen inntekt enn foreldrepenger. Så man er litt avhengig av at de kommer inn selv om man har buffer og sparekonto. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå