Gå til innhold

Barnehageregninger i Bergen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg ikke har fått barnehageregningen denne mnd, for August... Er det normalt at de er så sene? Kan det være fordi beløpet må regnes ut pga streiken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får den rett i nettbanken og har mottatt den, så kanskje den er kommet bort i posten? Fradraget for streiken kommer ikke før i september, var i alle fall ikke trukket noe fra her!

Skrevet

Må ta og sjekke, fordi jeg vet at de noen ganger er litt sene, og at man får en litt senere frist enn 1. i måneden til å betale den, men nå synes jeg det var voldsomt sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...