Gå til innhold

Hvordan pleier dere vekke barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å stå ved siden av senga deres og smelle ballonger!!! Haha... er så morsomt å se hvordan de skvetter :)

Men nå begynner de jo å bli vant til dette, så må vel finne på noe annet snart. Kanskje denge løs med kasserolle-lokk hadde vært en idé?

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så grusomt gjort, håper virkelig ungene dine er vanskelig tenåringer, siden du gjør noe sånt. Eller om det er små er du rett og slett onskapsfull.

Håper virkelig du får igjen en dag. Om ikke ungene gjør det, så får vi håpe noen andre gjør det. Hadde jeg vært en venninne skulle jeg ha gjort det samme tilbake. Tror ikke du hadde gjort det mer mot ungene dine lenger.

Fy så grusomt.....

Uansett jeg bare lukker opp døra og skruer på lyset og sier god morgen.

Skrevet

Hun ene stryker jeg over kinnet, hun våkner ganske lett men å komme seg ut av senga kan ta tid.

Hun andre må jeg si navnet på mange ganger, etter hvert rope, dra litt i. Hun sover så tungt at hun hadde nok sovet om det hadde smelt en bombe på utsiden. Jeg har måtte dra henne ut av senga, bære henne på badet og fortsatt sovi.

Skrevet

Jeg kommer til å juble høyt den dagen jeg blir nødt til å vekke mine barn.

Skrevet

Ha ha.. Trollemor!¨

Min sover så lett, at hvis jeg skal vekke henne, så går jeg bare på do og trekker opp:) og vips...

Skrevet

Hva med å hive en bøtte med vann over dem?

Skrevet

Hva med å stille deg i nærheten av senga og så stikke DEG SELV i ræva med en pinne slik at du hyler litt?

Innlegget ditt er bare tull. Hvis ikke så trenger du i så fall medisinsk hjelp.

Skrevet

Ja, hive en bøtte vann over dem er lurt!!! Får sørge for å ha litt tisselaken under lakenet da slik at de slipper å legge seg i våt seng til kvelden...

Ellers kan jeg jo bare "trolle" videre :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...