Gå til innhold

Arbeidsgiver gir meg så dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må være hjemme med datteren min i dag. For andre gang denne uka. Jeg og mannen har tatt annenhver dag, jeg mandag, han i går og jeg i dag. Han igjen i morgen. Så ringer jeg arbeidsgiver og får høre om hvor forferdelig det var fordi han selv skulle til legen i dag og da måtte kontoret stenges. Hva får jeg gjort med det? Det er ingenting i verden jeg ønsker meg mer enn en frisk unge og det å være på jobb i dag! Blir så utrolig lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg da jeg har hatt en slik arbeidsgiver jeg også.

Jeg fikk telefon hjem første sykedag om at "jeg bare måtte finne meg i å komme på jobb i morgen". Fikk jo helt sjokk, man har krav på sykedager. Jeg ba henne skaffe vikarer og sa opp jobben. Fikk en dårlig attest, men sitter nå her med et glis fordi jeg endelig er kvitt henne.

Skrevet

Jeg jobbet i mine ungdomsår for en som ringte legen min for å sjekke om jeg virkelig var syk. Videre saumarte han all tilgjengelig info om det som feilte deg, slik at hvis jeg spøy ringte han meg opp igjen etter noen timer og ba meg gjøre slik og sånn for da kom jeg på jobb dagen etter... Fysj og fy for en type!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...