Mamman til Stella og Håkon Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 For meg så er det et must å sjekke bim med en gang jeg kommer hjem fra venner ol.. Før så var facebook tingen.. men nå er ikke det så viktig for meg lenger. Litt rart å merke forandringer på deg selv så raskt.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 hehe sånn er det for meg enda.. Sjekker mest DIB nå da etter mini kom,men er mye her inne å ser også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå