Gå til innhold

Huff, jeg er så flau....


Anbefalte innlegg

Skrevet

33 år og kan ikke svømme.. Er ikke spesielt glad i vann, men jeg føler at jeg BØR kunne det for barna mine sin skyld. Det er nesten ingen som vet at jeg ikke kan svømme og jeg vil heller ikke at noen skal vite det. Vet det går svømmekurs her, men liveredd for å treffe på kjente... What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så flaut da?

Skrevet

Hadde aldri reagert på det om jeg hadde truffet noen bekjente som skulle på svømmekurs. Hadde kanskje tenkt "åja, lære å svømme, jaja.."... kanskje blitt litt imponert over innsatsviljen til å lære. Og på kurs møter du vel flere i samme situasjon..

Skrevet

Synes det er voksent og modent om du begynner på svømmekurs. Heier på deg ! :)

Skrevet

med tanke på barna er det jo litt greit at du kan svømme... tenk om noen av en gang faller uti et vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...