Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan få bort søtsuget mitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på slankern siden 18 januar i år, gikk fra den tid, og til starten av april ned rundt 20 kg.. Men siden den gang, har det stått stilt.. Nå spise jeg snop HVER dag, klarer virkelig ikke la være.. Har så lyst å fortsette med slankingen min, men klarer ikke la kalde colabokser og sjokolade være i fred på sånne varme sommerdager.. Hva i alle dager skal jeg gjøre??

Er spesielt sjokolade ( alle typer ), MYE middag, cola, drittmat, litago og Hold It, som går igjen her.. Trenger alle råd jeg kan få! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvitt søtsuget med å spise lite karbohydrater og holde meg til rent kjøtt, rå el kokte grønnsaker og ikke ris pasta poteter brød osv. Bare jeg tok en liten bit m sjoko ble jeg kvalm....... Håpe dette kan være til hjelp og lykke til videre. Kjempe flink er du....20 kg er knall bra:-D

Skrevet

Puss tennene når søtsuget kommer.

Tyggis.

Vann.

Hjelper her i alle fall :-)

Skrevet

Noen sier at det hjelper med krom. KJøpes på apotek eller helsekostbutikk. Kjenner flere som sier de fikk god effekt av det, selv hadde jeg ingen effekt av det i det hele tatt.

I min erfaring forsvinner søtsuget etter noen dager uten, men kommer tilbake med en gang jeg tillater meg noe godt.. :/ Så det er kanskje bare et spørsmål om å komme gjennom de første vanskelige dagene. Man kan få mye motivasjon fra gode resultater. Har du noen bilder av deg selv før vektoppgangen, som du kan henge opp på kjøleskapet? Eller kanskje du klarer å visualisere hva maten du skal til å spise gjør i kroppen din? Da vil du føle deg bedre med sunn mat enn etter godteri i hvertfall... Ingen enkel sak å nedkjempe søtsug, da. Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Hvor kan man kjøpe den?

Skrevet

Jeg får et småspise behov når jeg sitter og glefser innpå sjokolade, synes det hjelper å drikke vann eller te, dekker småspisebehovet mitt. Etter en tid begynner å avruse kroppen din for sukkerbehovet, og får mindre og mindre lyst på snop!

Har rett og slett ikke lyst på snop lenger, så er lett for meg å takke nei nå når folk serverer meg snop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...