rødt&blått Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Fikk ikke med meg de første 20 minuttene (ammetåka hadde glemt at det var tirsdag!), og nå lurer jeg på hvem som hadde oppdratt en unge som sin egen uten å vite det????
mai mammaen til to Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 jeg vet ikke men tenkte kanskje at det var gaby? vet ikke jeg... men hvem var han som flyttet inn i huset til susen?
anesam Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg tenkte også gaby, men vi fikk vel ikke vite det! Lurer også på hvem som flyttet inn i huset til susan og mike!?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Det var jo mannen til Mary Alice (het hun det?!) Hun som skjøt seg i første episode
rødt&blått Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2010 han som flyttet inn var han som var mannen til hun som tok livet sitt i første episode (hun som er fortellerstemmen).. Han har vært borte pga masse greier. Bl.a. fant de et barnelik i hagen hans dengang han bodde i gata..
Mille** Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 VRÆL! Skulle endelig få se frustrerte fruer i dag, etter sikkert 5 ukers opphold, men nå er det fanden meg så dårlig vær at vi ikke får inn en dritt på TV! Er det mulig!!???!! Og jeg skjønner jo når jeg leser sånne innlegg som dette her at jeg faktisk har gått glipp av noe! Enda mer vræl! Jepp, jeg er barnslig nå, og burde sikkert få meg et liv. ;o)
baby nr 3:) Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Samme her, fandens drittvær!!! Noen som gidder å oppdatere hva som skjedde i kveldens episode?
rødt&blått Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2010 Anbefaler deg å få sett reprisen!! Umulig å gjenfortelle en så spennende episode!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Var sesongavslutning i går kveld...reprisen går velpåtv2 zebra på lørdager:)spennende episode ja! se om du finner det her: http://www.sidereel.com/_home
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå