Gå til innhold

Hva skjer i Frustrerte fruer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at det gikk nå i sommer,så slutten i kveld. Hva var det feks. Brie skulle fortelle og hvilke unger var det som var forvekslet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bree skulle jo fortelle Gabrielle at det var sønnen hennes som kjørte på Mrs Solis, det snakket de jo om tidligere i dag...Hvilken baby som ble forvekslet vet vi ikke ennå

Skrevet

Spennende :-)))) Og hva er den hemmeligheten Gaby snakket om til Angies mann??? Hun sa at hun visste hvordan det var å bære på en hemmelighet... Har det noe med forvekslingen av barn å gjøre???

Herregud, det blir lenge å vente til neste sesong!!!

Skrevet

Når begynner neste sesong?????

Skrevet

tidligst september vil jeg tru :(

Skrevet

Går kveldens episode i reprise? glemte hele greia

Skrevet

Anonym 22.29:

Hemmeligheten Gaby snakket om var hvorfor Angie og mannen var på rømmen og hemmeligheten om hvem de gjemte seg for osv.Angie fortalte hele historien ang dette for noen episoder tilbake...var derfor hun fikk Gaby til å hjelpe seg..for hun visste hvorfor.

Forvekslingen av babyenene er det ingen som vet noe om enda...må nok vente til neste sesong.

Anonym 23.27:

Ja...kveldens episode går omigjen på lørdag tror jeg ,rundt halv ni eller ni..husker ikke helt .

Skrevet

Forvekslingene av babyene trodde jeg var sønnen til Susan og en annen sin sønn? Misforstod jeg helt da?

Skrevet

det skal være MJ sønnen til Susan som er forvekslet ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...