Gå til innhold

Trenger tips om bra bilsete til 3,5 åring.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et med god sikkerhet og god comfort.

 

Gjerne pris og hvor dere har kjøpt det også;)

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemamsi
Skrevet

Besafe izi up, kjøpte vi til jenta vår når hun fylte 4 år.

Veldig fornøyd med det setet, og det skal passe helt til hun er ca 135 høy.

Det spørs litt om gutten din er stor eller liten i forhold til gjennomsnittet. Men om han er så "stor" som en 4 åring, så anbefaler jeg Besafe izi up.

Betalte rundt 1200kr på babyshop.

Jenta mi er fornøyd med setet selv, og kan selv gjøre sånn at det blir en liten hvilestilling på setet.

Skrevet

Maxi cosi rodi. betalte 1790,- på barnas hus

Skrevet

Min gutt på 3,5 år har bilsetestol (Britax)

Men han er stor for alderen - 20 kg og 110 cm.

Skrevet

3åringen sitter i Britax Multitech bakovervendt sete.

Kan nok sitte i det en god stund til:) Koster i underkant av 3000kr på BarnasHus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...