Gå til innhold

Er alle her på tidlig ultralyd...?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noen som venter til den ordinære? Føler alle er på tidlig ul, å hører hjertelyd tidlig osv.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stilte det samme spørsmålet for noen uker siden, men like mange antall spørsmålstegn, hi-hi...

Og tenkte for meg selv at den bølgen skulle IKKE jeg henge meg på, det fikk holde med det ordinære opplegget.

Meeeen "hysterien" på 1.trimester påvirket meg såpass at jeg i uke 11 overfalt legen min med min frustrasjon og bekymring slik at han ikke turte annet enn å sende en henvisning til sykehuset samme dag. Så fikk jeg se at alt var i orden i uke 10/11 på tidlig ultralyd.

Forsøk å holde ut, med en gang du er over på 2. trimester så er alt som det skal være igjen :)

Skrevet

Hehe:) for å si det sånn: jeg tenkte det samme,men igår så heiv jeg meg på telefonen å tenkte at nå skal jammen med jeg og bestilt tidlig privat så jeg kan senke skuldrene. MEN rundt her er det ferieavvikling så alle de tre aktuelle stedene åpner ikke før 10 aug igjen... Å jeg har ikke særlig lyst å spørre legen min...så jeg prøver da å slå meg til ro med det :)

Ha en fiiin kveld!!!!!!!

Skrevet

jeg fikk tidlig ul pga ivf og en sa i fjor....så det er min grunn til oppfølging gjennom hele svangerskapet...

Skrevet

Jeg var ikke på tidlig UL :) Ventet til uke 18, da min ordinære ul var^^ Har vært på 3D UL Etter det da, men det er det :)

Skrevet

Jeg har også vært på tidlig ul i mine svangerskap... Pga. tidligere spontanaborter... Denne gangen føler jeg att alt er fint, og har kommet over den største frykten siden det har gått fint de to siste gangene, så tror det går bra uten ekstra oppfølging... ;) Men må vell kanskje likevell ,siden vi ikke har peiling på termin...:-o Har ikke vært hos lege /jordmor ennå, så får se hva hun sier...:)

Skrevet

Første svangerskap var jeg i uke 18 på den ordinære. Nå fikk jeg UL i uke 13 pga alder. Er 38 år og fikk ekstra oppfølging pga nakkefolde..etc..

Skrevet

Siden jeg jobber litt på gynekologisk avdeling og har sett mye forskjellig, synes jeg det absolutt var verdt å betale 850 kroner for å se en liten krabat der inne... Men vi er alle forskjellige - gjør det som DU føler for! Jeg hadde ikke klart å slappe helt av uten den ultralyden, men tror ikke jeg hadde tatt tidlig ultralyd hvis jeg hadde hatt en annen jobb...

Skrevet

Jeg skal på ultralyd i uke 18 jeg. Mitt første barn, så jeg har jo ingen erfaring, men har ikke funnet noe å bekymre meg over ennå, så jeg har ikke sett noen grunn for å ikke vente på ordinær ultralyd...

Skrevet

ingen tidlig UL med nr 1..

etter EXU så fikk vi 2 tidlig UL med nr 2

vært på 4 tidlig UL med nr 3 nå, pga tidligere EXU og at hjertet ikke slo i uke 6+3.. Og en blødning i uke 10.

Ingen planer om flere nå bortsett fra i uke 18

Skrevet

Forrige svagerskap var jeg på tidlig UK for å fastslå termin. Denne gangen var jeg på den vanlige v 18 uker. :)

Skrevet

Jeg har vært på to stk allerede pga endometriose og fordi jeg nettopp er operert. Bare litt ekstra sjekk pga det. Gjør ikke meg noe :P

Skrevet

Jeg ventet til ordinære. Men har veldig lyst på en ny nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...