fra2til3håpefulle:-) Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hadde sex fredag, Har hatt vondt nederst i magen siden natt til mandag, det kommer og går, og er litt som rett før en skal ha mensen. Itillegg er jeg små uggen.. Normalt pleier jeg ikke være så dårlig når jeg har EL. Er i dag akkurat 14 dager siden siste mens. Og har nå hatt vondt i magen i ca 2,5 dager. Noen som vet? Om det kun er EL, eller om det kan være andre boller?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Her er el til tider verre enn menskramper :-s så ja, det er mest sannsynlig el. Etter å ha født 3 barn kjenner jeg at jeg har el veldig godt. http://www.pernille.info
fra2til3håpefulle:-) Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Glemte en ting, tisser minst 2 ganger i timen. Noe jeg ikke pleier. Men el hos meg pleier ikke være slik, men som du sier. Er sikkert bare det. Har selv 2 barn. Takk
fra2til3håpefulle:-) Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2010 Har hatt uvi ganske så mangen ganger, og har ikke vært slik da, men takk for alle ideer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå