Gjest Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 For famile med to små barn. En mor som elsker shopping, folkeliv og gode restauranter og en far som egentlig hater charterturisme, men som likevle har lyst på litt varme i nov/des/jan. To barn som vil bade og gjerne ha et live tivoli eller noe annet festlig i nærheten.
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Playa del ingles :-) og hvis dere er heldige så får dere med dere karnevalet, som varer i 1 uke i playa...det er moro:-) ellers er det mye annet å finne på, rett rundt der, bare å innhenta info fra turistinfoen der nede....eller les www.canariposten.com
jordbærsjokolade Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Puerto Mogan eller las palmas:) Hold dere unna maspalomas/playa ingles/bahia feliz hvis dere ikke vil ha charterturisme:) Puerto Mogan, liten fiskerlandsby med fantastiske restauranter, liten vakker strand, gode barer og helt spesielle fastboende. Bor folk der fra hele verden, et helt spesiell atmosfære. Lei bil så kan dere kjøre litt rundt, øya er ikke så stor. Tivoli er det nok ikke der, men tror at barna vil trives uansett, er et ganske nytt hotel som jeg ikke husker navnet på, likner på noe som er tatt ut ifra 1001 natt, skal være veldig bra. Ellers er det noen små hoteller i "byen". las palmas har alt du måtte ønske deg og noen av de beste tapas restaurantene jeg har spist på..savne savne savne
second_time Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Vi har vært mye på Gran Canaria. Sikkert over 20 ganger. Jeg er helt enig med Rognebær.
LinnK87 Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Bahia feliz er veldig barnevennlig område og er bare turister der. Det er hotell på hotell og ett lite sentrum me få restruanter, der går det ann å ta taxi inn til Playa del ingles. Vi reiste me 4 barn til puerto rico og de koste seg veldig der me at du har et lite senter lengre opp , der har de trampoline unger kan hoppe på og et stort ett nede som er veldig mange butikker og restruanter
* 5 om dagen * Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 ca en halvtimes kjøring i fra playa, mot flyplassen finner du go-cart bane, for store og små, tivoli er det i området mellom sonneland / playa del ingles / maspalomas. og masse shopping sentre, men de er mye like. skal du til en stort senter,som vi er vant til, må du til carrefour,som ligger mot flyplassen den også....Vecindario (vet ikke om det er riktig skrive men) jeg sier ikke at det er best å ligge i playa,men det er mye rundt der, av det du nevnte som ønske. er på sørsiden det er varmest også, da øya er delt opp i 4 årstider / soner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå